Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
ArnoB schreef :
Na het weekend....Fred schreef : Ik weet het, het is geen TA...., maar dan konvooi naar de Oekraïne zit BV nog steeds dwars...
BV is bang van voor het weekend.
- Fred
Deze ook maar net gesloten ,winst is winst was niet veel maar genoeg om beleg te kopenBakstenen schreef : Zit ik al zo lang in/op de beurs ging long op de DOW wilde de xl turbo,s van Binck nemen maar die zijn er nog niet ,dus maar speeders ,effe vergeten dat die na 18.30 niet meer open zijn
- Bakstenen
India schreef : Iedereen klaar voor de verrassende bewegingen tot 11:00?
ja met schijnbewegingen, zie driehoek fti 1 min
Ik ben in ieder geval klaar voor vandaag,heb voor Jan met de korte achternaam zitten spelen ,oftewel niks verloren en niks gewonnen ,morgen nieuwe dag nieuwe kansenIndia schreef : Iedereen klaar voor de verrassende bewegingen tot 11:00?
- Bakstenen
- India
Na het weekend....Fred schreef : Ik weet het, het is geen TA...., maar dan konvooi naar de Oekraïne zit BV nog steeds dwars...
- ArnoB
- Fred
- Bakstenen
de meeste hebben alleen vingers de hand is al wegIndia schreef : Hoe groot is de kans dat het gat in de hand van een daghandelaarster gevuld wordt?
- Bakstenen
doe toch even niets, hier wat ik tot nu toe gedaan heb,ik stapte long in boven de candle toen die onder de body van de vorige kwam ging ik er al uit dus niet onder de candle, waarom? omdat die al meer als 50 % van de body gepasseerd was, toe de candle klaar was stapte ik short in op de 30 min had ik gezien dat er rond de 9160 weerstand was dus ging ik er ook uit, koers ging wel verder naar beneden maar ja dat is achteraf, ik had ook na de eerste candle short mogen gaan maar die was mij te groot,is altijd een afweging maken.India schreef : Hoe groot is de kans dat het gat in de hand van een daghandelaarster gevuld wordt?
En nog even het scherm waar de trades op staan ,is in het echt geen demo
- Bakstenen
- ArnoB
India schreef : Verzoek aan de experts: graag even vermelden waar uw SL ligt als u instapt. Alvast bedankt.
ronde de 363, die staat nog steeds
Hangt helemaal van het time frame af , maar ik leg de stop meest iets onder de vorige candle is die te groot hou ik 50% van de body aan,maar als je b.v rond 9.00 uur zou instappen is het net een achtbaanIndia schreef : Verzoek aan de experts: graag even vermelden waar uw SL ligt als u instapt. Alvast bedankt.
- Bakstenen
Bakstenen schreef :
Zijn dat de schuine lijnen? want de andere zijn Fibo volgens mijLinkerbaan schreef : de daling van afgelopen tijd stuitte op een gann lijn.
(grijs, linksonder)
nu bijna bij volgende gann lijn (oranje, rechtsboven)
(is veelal bepalende hellingshoek)
ja de schuine lijnen, de kleuren komen altijd erg wazig over als ik plaatjes post hier, dont know why...
Bij aankomst oranje lijn rechtsboven is het 'make or brake'
- India