Day Trading
Dat zie je niet verkeerd.ArnoB schreef : We hebben zowel op de DAX en AEX ook een gap open staan en ik verwacht dat we in ieder geval nog een poging doen om deze te sluiten. Zo niet zou dit uiterst bullish zijn.
Hoe dan ook ik probeer in te spelen op het feit dat deze de komende dagen wordt opgezocht.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Syncophase
Was zeker een belevenis, uitgestopt 2 punten onder de opening ,daar lag de stop ,en ja ik had beter short kunnen gaan maar systeem is systeemBakstenen schreef : Ja moh zoals wij het hier roepen, de DAX heeft een longsignaal op dagbasis gegeven ,dus short gaan doe ik niet veel vandaag ,net long gegaan we zullen het gaan beleven
- Bakstenen
Hoe dan ook ik probeer in te spelen op het feit dat deze de komende dagen wordt opgezocht.
- ArnoB
ArnoB schreef : Goedemorgen, op de DAX en AEX dagbasis staan duidelijke long signalen, maar het blijft mijn inziens wel oppassen i.v.m. de spanningen overal. De DAX zou onderweg kunnen zijn naar de EMA200 die momenteel ergens rond de 9350 bevind.
Dat is ook mijn idee.
- Knakenpoetser
Winst is winst dus blijf er niet te lang inzittenArnoB schreef : Goedemorgen, op de DAX en AEX dagbasis staan duidelijke long signalen, maar het blijft mijn inziens wel oppassen i.v.m. de spanningen overal. De DAX zou onderweg kunnen zijn naar de EMA200 die momenteel ergens rond de 9350 bevind.
- Bakstenen
- ArnoB
- Bakstenen
Bakstenen schreef :
Goedemorgen Fred, komen de mailtjes nog steeds aan?Fred schreef : Goodday.
Jazeker, thx!
- Fred
- Syncophase
Bakstenen schreef : Ja moh zoals wij het hier roepen, de DAX heeft een longsignaal op dagbasis gegeven ,dus short gaan doe ik niet veel vandaag ,net long gegaan we zullen het gaan beleven
Ik pas even op met nieuwe posities. Over long ben ik ook nog niet zeker.
- Knakenpoetser
Goedemorgen Fred, komen de mailtjes nog steeds aan?Fred schreef : Goodday.
- Bakstenen
- Fred
- Bakstenen
- Knakenpoetser
Volgens mij staat het beginnetje van een uptrendkanaaltje daggrafiek er.
Moet nog zien of deze ver komt...
Ik zie op je site niet wanneer je in of uit stapt, ik bedoel het tijdstip, of is dat om 15.30 tot sluiting ?GreedAndFear.eu schreef :
Bakstenen schreef : Ik zou zeggen begin gewoon ,alleen heb ik over het hoofd gezien dat je om 24.00 uur instapt, dus heb je overnight margin nodig en die is meen 6000 $, je kan een ondergrens trekken b.v de FDAX gaat bijna nooit meer als 2% onderuit in een dag, zal ook wel zo iets zijn bij de ES ,maar je handeld toch zelf ook al met dit systeem ,als je alleen in demo doet ja dan wordt het moeilijk om iemand te overtuigen.
Klopt, ik ga regelmatig overnight met een positie, namelijk wanneer het signaal gelijk blijft. Of ik neem 's nachts een positie in als de limiet wordt geraakt. (of sluit een positie in geval van stop loss). Dat betekent inderdaad dat je wel wat marge in het startbedrag moet hebben wil je niet gelijk knock out gaan.
- Bakstenen