Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

12 aug 2014 08:30 #2011 door Syncophase
Goedemorgen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Syncophase
  • Syncophase's Profielfoto
12 aug 2014 08:24 #2010 door Knakenpoetser

Bakstenen schreef : Ja moh zoals wij het hier roepen, de DAX heeft een longsignaal op dagbasis gegeven ,dus short gaan doe ik niet veel vandaag ,net long gegaan we zullen het gaan beleven


Ik pas even op met nieuwe posities. Over long ben ik ook nog niet zeker.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
12 aug 2014 08:18 #2009 door Bakstenen

Fred schreef : Goodday.

Goedemorgen Fred, komen de mailtjes nog steeds aan?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
12 aug 2014 08:17 #2008 door Fred
Goodday.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
12 aug 2014 08:14 #2007 door Bakstenen
Ja moh zoals wij het hier roepen, de DAX heeft een longsignaal op dagbasis gegeven ,dus short gaan doe ik niet veel vandaag ,net long gegaan we zullen het gaan beleven

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
12 aug 2014 08:02 #2006 door Knakenpoetser
Hele goede morgen :-)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
12 aug 2014 07:55 #2005 door Linkerbaan
Mogguh

Volgens mij staat het beginnetje van een uptrendkanaaltje daggrafiek er.
Moet nog zien of deze ver komt...

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
12 aug 2014 07:43 #2004 door Bakstenen

GreedAndFear.eu schreef :

Bakstenen schreef : Ik zou zeggen begin gewoon ,alleen heb ik over het hoofd gezien dat je om 24.00 uur instapt, dus heb je overnight margin nodig en die is meen 6000 $, je kan een ondergrens trekken b.v de FDAX gaat bijna nooit meer als 2% onderuit in een dag, zal ook wel zo iets zijn bij de ES ,maar je handeld toch zelf ook al met dit systeem ,als je alleen in demo doet ja dan wordt het moeilijk om iemand te overtuigen.


Klopt, ik ga regelmatig overnight met een positie, namelijk wanneer het signaal gelijk blijft. Of ik neem 's nachts een positie in als de limiet wordt geraakt. (of sluit een positie in geval van stop loss). Dat betekent inderdaad dat je wel wat marge in het startbedrag moet hebben wil je niet gelijk knock out gaan.

Ik zie op je site niet wanneer je in of uit stapt, ik bedoel het tijdstip, of is dat om 15.30 tot sluiting ?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
12 aug 2014 07:41 #2003 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef : Ik zou zeggen begin gewoon ,alleen heb ik over het hoofd gezien dat je om 24.00 uur instapt, dus heb je overnight margin nodig en die is meen 6000 $, je kan een ondergrens trekken b.v de FDAX gaat bijna nooit meer als 2% onderuit in een dag, zal ook wel zo iets zijn bij de ES ,maar je handeld toch zelf ook al met dit systeem ,als je alleen in demo doet ja dan wordt het moeilijk om iemand te overtuigen.

Volgens mij is de beurs de afgelopen jaren relatief rustig, maar zo'n periode van dikke % per dag op en neer komt zeker ook weer voorbij binnen nu en 2 jaar. Daar moet het systeem wel veilig in mee kunnen gaan.

Goedemorgen Arno,
wat ik bedoel te zeggen is dat de FDAX in de meeste gevallen nooit meer als 2% beweegt op een dag dit voor het bepalen van je stop of take profit, als je de stop te klein neemt maak je alleen maar verlies door je stops

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
11 aug 2014 23:38 #2002 door ArnoB

Bakstenen schreef : Ik zou zeggen begin gewoon ,alleen heb ik over het hoofd gezien dat je om 24.00 uur instapt, dus heb je overnight margin nodig en die is meen 6000 $, je kan een ondergrens trekken b.v de FDAX gaat bijna nooit meer als 2% onderuit in een dag, zal ook wel zo iets zijn bij de ES ,maar je handeld toch zelf ook al met dit systeem ,als je alleen in demo doet ja dan wordt het moeilijk om iemand te overtuigen.

Volgens mij is de beurs de afgelopen jaren relatief rustig, maar zo'n periode van dikke % per dag op en neer komt zeker ook weer voorbij binnen nu en 2 jaar. Daar moet het systeem wel veilig in mee kunnen gaan.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
11 aug 2014 23:33 #2001 door GreedAndFear.eu

Fred schreef : Beste GreedAndFear, ik volg je vanaf al enige tijd. Waarom als je goed bent een service opzetten??? Verdien gewoon met je kennis en/of systeem. Een service is meestal het begin van het einde....


Als je blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg ;-)

Maar ik heb ook zeker geen haast, zo als het nu gaat is ook nog steeds prima.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
11 aug 2014 23:13 #2000 door Fred

GreedAndFear.eu schreef :

India schreef : @G&F, gewoon starten na een crash lijkt me het veiligst.

Ik hoop dat je het gaat doen, uitermate interessant om te volgen.


Zou er zoiets als vrijkaarten bestaan? ;-)


There is not such a thing as a free lunch, zoals de Yanks zeggen. Verdien nu eerst je eerste 100.000, verdubbel hem dan, verdien er mee en vanaf 500.000 (mits je nog een ander inkomen hebt) kun je je gang gaan.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
11 aug 2014 23:10 #1999 door Fred

GreedAndFear.eu schreef :

Bakstenen schreef : LB en G&F ,even voor de duidelijkheid ,mijn commentaar is niet om het af te breken ,maar als ik het zo zie, dan heb je 10.000 $ nodig om mee te beginnen(3000 margin +7000 om eventueel verlies op te vangen) als je dan tot nu toe 9700 daar mee verdien noem ik het een super signaal


Wat je noemt is ook beetje mijn angst, dat je precies bij de start een flinke draw down hebt en al je volgers verliest, die geven je niet snel een tweede kans. Verder moet je als trader niet alleen een sterk hart, maar sterke maag en eigenlijk in alles sterk staan ;-)

Overigens zijn de resultaten in mijn overzicht de 'pure' model-resultaten, zeg maar de ondergrens van wat behaald kan worden. Door hier en daar de trades nog iets te verfijnen bv even intra day dip benutten of simpelweg een stoploss hanteren en niet 2% daling uitzitten, liggen de trading resultaten hoger dan je van de model-resultaten zou mogen verwachten. Ik zou dit in mijn model-resultaat ook nog iets moeten verfijnen om een betere weerspiegeling te krijgen van het werkelijke resultaat.


Beste GreedAndFear, ik volg je vanaf al enige tijd. Waarom als je goed bent een service opzetten??? Verdien gewoon met je kennis en/of systeem. Een service is meestal het begin van het einde....

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
11 aug 2014 22:19 #1998 door GreedAndFear.eu

Bakstenen schreef : Ik zou zeggen begin gewoon ,alleen heb ik over het hoofd gezien dat je om 24.00 uur instapt, dus heb je overnight margin nodig en die is meen 6000 $, je kan een ondergrens trekken b.v de FDAX gaat bijna nooit meer als 2% onderuit in een dag, zal ook wel zo iets zijn bij de ES ,maar je handeld toch zelf ook al met dit systeem ,als je alleen in demo doet ja dan wordt het moeilijk om iemand te overtuigen.


Klopt, ik ga regelmatig overnight met een positie, namelijk wanneer het signaal gelijk blijft. Of ik neem 's nachts een positie in als de limiet wordt geraakt. (of sluit een positie in geval van stop loss). Dat betekent inderdaad dat je wel wat marge in het startbedrag moet hebben wil je niet gelijk knock out gaan.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
11 aug 2014 22:13 #1997 door Bakstenen

GreedAndFear.eu schreef :

Bakstenen schreef : LB en G&F ,even voor de duidelijkheid ,mijn commentaar is niet om het af te breken ,maar als ik het zo zie, dan heb je 10.000 $ nodig om mee te beginnen(3000 margin +7000 om eventueel verlies op te vangen) als je dan tot nu toe 9700 daar mee verdien noem ik het een super signaal


Wat je noemt is ook beetje mijn angst, dat je precies bij de start een flinke draw down hebt en al je volgers verliest, die geven je niet snel een tweede kans. Verder moet je als trader niet alleen een sterk hart, maar sterke maag en eigenlijk in alles sterk staan ;-)

Overigens zijn de resultaten in mijn overzicht de 'pure' model-resultaten, zeg maar de ondergrens van wat behaald kan worden. Door hier en daar de trades nog iets te verfijnen bv even intra day dip benutten of simpelweg een stoploss hanteren en niet 2% daling uitzitten, liggen de trading resultaten hoger dan je van de model-resultaten zou mogen verwachten. Ik zou dit in mijn model-resultaat ook nog iets moeten verfijnen om een betere weerspiegeling te krijgen van het werkelijke resultaat.

Ik zou zeggen begin gewoon ,alleen heb ik over het hoofd gezien dat je om 24.00 uur instapt, dus heb je overnight margin nodig en die is meen 6000 $, je kan een ondergrens trekken b.v de FDAX gaat bijna nooit meer als 2% onderuit in een dag, zal ook wel zo iets zijn bij de ES ,maar je handeld toch zelf ook al met dit systeem ,als je alleen in demo doet ja dan wordt het moeilijk om iemand te overtuigen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
11 aug 2014 21:54 #1996 door GreedAndFear.eu

India schreef : @G&F, gewoon starten na een crash lijkt me het veiligst.

Ik hoop dat je het gaat doen, uitermate interessant om te volgen.


Zou er zoiets als vrijkaarten bestaan? ;-)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.528 seconden