Day Trading
Fred schreef :
Het mijne niet hahaha. De detailhandel in de EU gaat gewoon bijzonder slecht.Knakenpoetser schreef : US consumenten vertrouwen beter dan verwacht.
Ik kan er persoonlijk niet zoveel van zeggen. Je ziet zelf vaak dingen die je positie ondersteunen of je wilt het zo graag zien.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
Het mijne niet hahaha. De detailhandel in de EU gaat gewoon bijzonder slecht.Knakenpoetser schreef : US consumenten vertrouwen beter dan verwacht.
- Fred
- Knakenpoetser
GreedAndFear.eu schreef :
ArnoB schreef : Bij de VS gaat alles weer rustig, dus daar lijkt de beweging pas morgen te komen. Wij woensdag een tikje lagere opening
Ik schakel ook over op bearish voor morgen, maar het is niet het meest kansrijke moment om short te gaan. Beter zal het waarschijnlijk zijn om een dag te wachten en dan pas opnieuw long te gaan als de tekenen weer bullish beginnen te worden.
Interessant artikel over gap filling!!
- Knakenpoetser
- Knakenpoetser
- Knakenpoetser
Ja ik kijk naar volumes, volumes kijken zegt m.i. iets over de markt een indicator is puur een wiskundige berekening . Op het moment dat volume op dagbasis mij niks kan vertellen dan begin ik weer naar indicatoren te kijken.
Kijk maar eens voor de grap naar Stochastic (5,3,3) instelling op dagbasis indien de snelle lijn boven de 80 sluit ga long de volgende dag indien de high van vorig dag wordt uitgenomen en onder de 20 sluit ga short de volgende dag indien de low van vorig dag wordt uitgenomen, voor 1 dag eventueel de helft sluiten de rest op breakeven zetten.( de hitratio is hoog op sommige indexen)
maar ik wil erop wijzen doe zelf je research op welke indexen het beste werkt
- Sunshine
Vertrouw deze priceaction niet zo erg meer.
- C49
Bijlage niet gevonden
- Zigo
- India
ArnoB schreef :
Er mag inderdaad wat meer worden geschreven, maar ik denk dat het even tijd nodig heeft. Ik heb ook nergens reclame gemaakt voor deze site, alleen op beursklets heb ik het vermeld.Linkerbaan schreef : Weinig interactie hier, jammer
deze beursperiode is dan ook kalm, dat scheelt ook
Er mag inderdaad wat meer worden geschreven, maar ik denk dat het even tijd nodig heeft. Ik heb ook nergens reclame gemaakt voor deze site, alleen op beursklets heb ik het vermeld.Linkerbaan schreef : Weinig interactie hier, jammer
- ArnoB
- bubbeltrader
Ik snap 'm, bedankt. Kijk wel naar aflopende toppen-lijn 2000 - 2007, is nu zo'n 422 op maand grafiek en er zit een 7-jaars patroon in. Ben benieuwd.Linkerbaan schreef :
Wat bedoel je met een geldige top? Bij voorbaat dank. (ik beschouw 419.57 als een voorlopige relatieve top)
uptrendkanaaltje daggrafiek niet volledig volgens mij....
maar misschien is jouw benoeming beter (voorl rel top)
(voorl rel top zijn wel lekker veel slagen om de arm natuurlijk)
- Syncophase
Wat bedoel je met een geldige top? Bij voorbaat dank. (ik beschouw 419.57 als een voorlopige relatieve top)
uptrendkanaaltje daggrafiek niet volledig volgens mij....
maar misschien is jouw benoeming beter (voorl rel top)
Wat bedoel je met een geldige top? Bij voorbaat dank. (ik beschouw 419.57 als een voorlopige relatieve top)Linkerbaan schreef : ik kan het helemaal fout hebben maar volgens mij kan er nog geen sprake zijn van een echte correctie omdat er nog geen geldige toppen staan, hoe verleidelijk het ook is om nu short te gaan want er zijn genoeg indicators die short ondersteunen maar ik denk nog een divergentieronde. Dus ik denk eerst nog wat hogere top en dan later die 409 eens terugtesten.
Weinig interactie hier, jammer
- Syncophase