Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- jantje62
Vlak nadat ik het schreef is de 1307 bereikt en direct erna goud omhoog naar de 1312...ArnoB schreef : Goud komt bijna bij steun 1307 aan, mijn verwachtingen voor goud zijn nog steeds dat deze lager gaat (gebied 1280)
- ArnoB
- C49
- ArnoB
Fijn als die luistert, AEX geen nieuwe laag gemaaktGompie schreef : 30 pips zijn binnen.
- ArnoB
Gompie schreef :
ArnoB schreef : De DAX is weer goed opgeveerd na de bodem van 9860
Graag nog even down naar 9857,5. Zit af 0909 uur short 9887,5. met 30 pips TP. Net niet gehaald. Was even weggeroepen. Nu alles of niets.
30 pips zijn binnen.
- Gompie
dacht op orderkant trendkanaal maar gaat voorlopig nog wat verder............
- jantje62
ArnoB schreef : De DAX is weer goed opgeveerd na de bodem van 9860
Graag nog even down naar 9857,5. Zit af 0909 uur short 9887,5. met 30 pips TP. Net niet gehaald. Was even weggeroepen. Nu alles of niets.
- Gompie
- ArnoB
Bijna, moet wachten, quota bereikt.optiek schreef : Ik geef het wel toe, handelen in opties is toch veel leuker en vaak ook spannender dan kijken naar voetbal?
Ik hoop, dat ik door deze gedurfde bewering wel een Karma heb verdiend..
- Syncophase
ArnoB schreef :
In deze tijden krijg ik het gevoel dat ik enige ben, maar valt al weer meeoptiek schreef : En geef de voetbalkaartjes maar aan een echte liefhebber, ik houd niet van voetbal..
Ik geef het wel toe, handelen in opties is toch veel leuker en vaak ook spannender dan kijken naar voetbal?
Ik hoop, dat ik door deze gedurfde bewering wel een Karma heb verdiend..
In deze tijden krijg ik het gevoel dat ik enige ben, maar valt al weer meeoptiek schreef : En geef de voetbalkaartjes maar aan een echte liefhebber, ik houd niet van voetbal..
- ArnoB
India schreef : Als ik verwacht dat de aex dit jaar nog wel een keer onder de 400 komt, wat kan ik dan nu het beste doen / kopen?
Onder de goede inzendingen verloot ik twee kaartjes voor de halve finale tegen Duitsland.
Ik zou dan een condor nemen, 380-385 en 415-420, max verlies 500 euro..
En geef de voetbalkaartjes maar aan een echte liefhebber, ik houd niet van voetbal..
Lijkt nu meer op een correctie op de laatste daling , dus misschien hervatting LT downtrend.
En vanmiddag US employment ( misschien erg meevallend na de bar slechte cijfers van gisteren)
en misschien naderend einde correctie in de metalen ( hoge correlatie met AUD)
- C49
Onder de goede inzendingen verloot ik twee kaartjes voor de halve finale tegen Duitsland.
- India
- ArnoB