Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- johan
die toppenlijn zou moeten trekken maar de weg ernaar toe kan ineens heel grillig zijn.
eerst eens kijken of we de 414,7 kunnen halen. 15 min gap staat een punt hoger zelfs nog
dan...lijngrafiek heeft de 408-409 zone niet teruggetest nog
en gaat bradley 16 juli nog iets betekenen?
Ben benieuwd of we die gaan halen, als we rond half juli bij deze lijn aankomen kan dit wel eens interessant wordenSyncophase schreef : Ik kijk met een schuin oog naar aflopende toppen lijn 2000 - 2007 op maandgrafiek, nu approx. 422.7. Ben benieuwd.
- ArnoB
Ik kijk met een schuin oog naar aflopende toppen lijn 2000 - 2007 op maandgrafiek, nu approx. 422.7. Ben benieuwd.ArnoB schreef : Inderdaad, gap gebied 414,0 - 414,7 kan wel weerstand bieden.
- Syncophase
Inderdaad, gap gebied 414,0 - 414,7 kan wel weerstand bieden.Syncophase schreef : Goedemorgen,
Op uurbasis ziet het er voorlopig positief uit, bodem 408.6 gezet.
- ArnoB
Goedemorgen,ArnoB schreef : Goedemorgen, we gaan vandaag een hogere opening tegemoet.
Op weg om de gap bij 414,7 te sluiten ?
Op uurbasis ziet het er voorlopig positief uit, bodem 408.6 gezet.
- Syncophase
Op weg om de gap bij 414,7 te sluiten ?
- ArnoB
Zo nog even flink omhoog aan het einde !Syncophase schreef :
Netjes.ArnoB schreef :
413,6 net niet bereiktArnoB schreef : De AEX blijft redelijk liggen na de openingssprint, maar de DAX zakt wat terug.
Voor de AEX verwacht ik vandaag maximaal rond de 413,6 / 414,1
Morgen gap dichten rond de 414,8 ....
- ArnoB
Netjes.ArnoB schreef :
413,6 net niet bereiktArnoB schreef : De AEX blijft redelijk liggen na de openingssprint, maar de DAX zakt wat terug.
- Syncophase
- ArnoB
Bijlage niet gevonden
- Zigo
De vergelijking van de indexen geeft aan, hetgeen ook wordt gezegd, dat de FTSE-100 de richting aangeeft, daarna volgen de Europese indexen en dan de Amerikaanse indexen. Hoe meer lijnen dezelfde kleur hebben hoe sterker de trend.ArnoB schreef :
Dus uit de FTSE begrijp ik dat we dan snel een draai naar boven gaan krijgen (ivm korte rode lijn) ?Zigo schreef : Dit is moeilijk in een paar woorden uit te leggen maar hoe korter de lijn hoe sneller de draai. De basis van de indicator is de Detrended Price Oscillator.
- Zigo
Als de "kortste lijn" terug groen wordt. Dit is echter geen garantie omdat de hellingshoek veel gevoeliger is en sneller kan draaien.ArnoB schreef :
Dus uit de FTSE begrijp ik dat we dan snel een draai naar boven gaan krijgen (ivm korte rode lijn) ?Zigo schreef : Dit is moeilijk in een paar woorden uit te leggen maar hoe korter de lijn hoe sneller de draai. De basis van de indicator is de Detrended Price Oscillator.
- Zigo
Bijlage niet gevonden
- Zigo
- ArnoB
Dit is moeilijk in een paar woorden uit te leggen maar hoe korter de lijn hoe sneller de draai. De basis van de indicator is de Detrended Price Oscillator.ArnoB schreef :
Het is mij nog niet duidelijk hoe ik naar die Gann-trend indicator moet kijken uit jou plaatjes?Zigo schreef : GannTrend van enkele indexen, goud en zilver. De code van deze indicator, heb ik enkele maanden geleden kunnen downloaden.
De Ganntrend werd berekend over respectievelijk : 11, 18, 29, 47 en 76 dagen (candles). Op deze moment is duidelijk dat de FTSE-100 als eerste is gedraaid.....
- Zigo