Day Trading
Mooie start van de dag.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Friend
- Knakenpoetser
- Knakenpoetser
- Knakenpoetser
- Knakenpoetser
Ze hebben uiteindelijk vandaag daar een stap terug gedaan, maar nog niet genoeg om de DAX naar de 9800 te helpen en deze verwacht ik eigenlijk toch minstens.GreedAndFear.eu schreef : Gisterenavond draaide mijn indicator naar bearish, maar het kleine stapje terug vandaag is al weer voldoende om voor morgen weer naar sterk bullish te draaien. Klein intra day dipje morgen als bonus om een nog betere long positie verwerven hopelijk.
- ArnoB
India schreef :
Ja, sinds 1-jan post ik daar alleen nog in de onvolprezen Sportbox.GreedAndFear.eu schreef :
Hey 080808, je bent niet meer op je gebruikelijk stek te vinden? Ging ook wel heel erg veel tijd in zitten volgens mij.India schreef : En ... Actie!
Bevalt zeer goed. Ik ben blij dat ik van die verslaving af ben.
Wanneer ben jij via bijv. eToro te volgen?
Geen 'Fear' voor morgen?
Juist als trader moet je eigenlijk sterker zijn dan elke willekeurige verslaving natuurlijk
Op een dag zal ik me vast wel inschrijven bij zo'n collectief traders-model als eToro, Traderswinkel etc. Voorlopig zie ik nog teveel verbeterpunten in mijn software, en of dat ooit stopt weet ik niet. Een valse start kun je je gewoon niet veroorloven bij zo'n dienst, dat moet gelijk vanaf dag één helemaal goed zijn.
Ja, sinds 1-jan post ik daar alleen nog in de onvolprezen Sportbox.GreedAndFear.eu schreef :
Hey 080808, je bent niet meer op je gebruikelijk stek te vinden? Ging ook wel heel erg veel tijd in zitten volgens mij.India schreef : En ... Actie!
Bevalt zeer goed. Ik ben blij dat ik van die verslaving af ben.
Wanneer ben jij via bijv. eToro te volgen?
Geen 'Fear' voor morgen?
- India
Heb nu een short genomen op usd /jpy beet je overdreven stijgen moet weer ff terug in 102.141C49 schreef : Closed short Eurgbp (plus 5 pips )
Vertrouw deze priceaction niet zo erg meer.
En gesloten op 102.04
- jantje62
ArnoB schreef :
Volgens mij zit je daar deze weken goed meeFred schreef : Van mij mag het ook gewoon zijwaarts gaan hoor. Ik schrijf zowel puts als calls.
Niet alleen deze weken hoor
- Fred
Volgens mij zit je daar deze weken goed meeFred schreef : Van mij mag het ook gewoon zijwaarts gaan hoor. Ik schrijf zowel puts als calls.
- ArnoB
Knakenpoetser schreef :
Fred schreef :
Het mijne niet hahaha. De detailhandel in de EU gaat gewoon bijzonder slecht.Knakenpoetser schreef : US consumenten vertrouwen beter dan verwacht.
Ik kan er persoonlijk niet zoveel van zeggen. Je ziet zelf vaak dingen die je positie ondersteunen of je wilt het zo graag zien.
Van mij mag het ook gewoon zijwaarts gaan hoor. Ik schrijf zowel puts als calls.
- Fred
... New home sales spiked 18.6% month-on-month in May, way more than the 1.4% expected while April's gain was revised lower to 3.7% from 6.4%. This is the biggest monthly jump in new home sales since January 1992 when sales climbed 21.1%.
Consumer confidence (the Conference Board's version) printed 85.2 in June vs. 83.5 expected while May was revised lower to 82.2 from 83. The expectations index rose to 85.2 from 83.5 while the present situation index hit 85.1 vs. 80.3 prior.
The Richmond Fed manufacturing index declined to 3 in June vs. 7 expected and prior as shipments fell to 2 from 10 and the order backlog printed -3 vs. 1 prior. New orders, however, rose to 4 from 3.
- Knakenpoetser
Fred schreef :
Het mijne niet hahaha. De detailhandel in de EU gaat gewoon bijzonder slecht.Knakenpoetser schreef : US consumenten vertrouwen beter dan verwacht.
Of hebben ze de consumenten gevraagd of ze er vertrouwen in hebben dat de prijzen verder zakken?
- Knakenpoetser