Day Trading
Nu de FED de maandelijkse POMO miljardeninterventies wat teruggebracht heeft zijn ook de dagelijkse porties uiteraard teruggelopen.
Vanmiddag is echter de hoogste portie van de maand juni, 2,50-3,25 miljard.
Dat zou zo rond de klok van 4 uur een positief effect kunnen hebben.
Hier zie je de maandverdeling:
www.newyorkfed.org/markets/tot_operation_schedule.html
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Friend
Dit is niet mijn opzet geweest iig, een donatie is altijd welkom maar niet de insteek. Ik probeer met minimale middelen hier een comminicatie-platform/forum neer te zetten, maar die wel responsieve, overzichtelijk en voornamelijk leuk blijft. We geven niet op en ik ga aan de snelheid werken, desnoods verhuizen naar een andere hosting en private server.Syncophase schreef :
ArnoB schreef : Ben langzaam al aan het kijken voor een eventuele andere oplossing, want dit lijkt voornamelijk te liggen aan daar waar de site wordt gehost. Er zit een kostenplaatje aan het geheel, zoals je begrijpt en er komt weinig voor terug :-/
Maar ik ben met jullie eens dat de site af en toe te traag reageert.
Ik vind "Tradingtalk" een meer dan uitstekend initiatief en vind het normaal dat gebruikers bijdragen in de kosten. Misschien een donatie, hou je in ieder geval zelf de regie.
Als test heb ik even een groot gedeelte van de Day-Trading berichten verplaatst naar een Archief box, maar dit lijkt voor alsnog geen invloed op snelheid te hebben.
- ArnoB
ArnoB schreef : Ben langzaam al aan het kijken voor een eventuele andere oplossing, want dit lijkt voornamelijk te liggen aan daar waar de site wordt gehost. Er zit een kostenplaatje aan het geheel, zoals je begrijpt en er komt weinig voor terug :-/
Ik vind "Tradingtalk" een meer dan uitstekend initiatief en vind het normaal dat gebruikers bijdragen in de kosten. Misschien een donatie, hou je in ieder geval zelf de regie.
- Syncophase
Charles schreef : Verder omhoog grote kans
graag toelichting waarom jij het verder omhoog ziet gaan.
- PutCall
- Charles
- Charles
Ben langzaam al aan het kijken voor een eventuele andere oplossing, want dit lijkt voornamelijk te liggen aan daar waar de site wordt gehost. Er zit een kostenplaatje aan het geheel, zoals je begrijpt en er komt weinig voor terug :-/optiek schreef :
Nee, ook hier draait deze site erg traag... en dat is gewoon jammer.India schreef : Alhoewel, deze site is bij mij erg traag. Of ligt dat aan mijn PC?
Ook zou ik willen voorstellen het aantal berichten per pagina te verhogen naar maximaal... het is beter steeds een eind naar benee te scrollen, dan na 6 berichten een pagina terug, dan moet de site steeds opnieuw laden.... en dat duurt en duurt maar...
daarbij wil ik niet negatief overkomen, maar juist opbouwend.
- ArnoB
India schreef :
Ik heb op mijn beeldscherm aan de linkerkant nog wel wat ruimte die ik hiervoor wil afstaan.Beheerder schreef : Oké, aan de hand van de reacties voorlopig geen koersen aan de rechterkant
Alhoewel, deze site is bij mij erg traag. Of ligt dat aan mijn PC?
Nee, ook hier draait deze site erg traag... en dat is gewoon jammer.
Ook zou ik willen voorstellen het aantal berichten per pagina te verhogen naar maximaal... het is beter steeds een eind naar benee te scrollen, dan na 6 berichten een pagina terug, dan moet de site steeds opnieuw laden.... en dat duurt en duurt maar...
daarbij wil ik niet negatief overkomen, maar juist opbouwend.
Linkerbaan schreef : Het lijkt op een lagere opening, zal vandaag dan eindelijk de langverwachte daling worden ingezet??? De grafieken uur, 240 en de dag geven al enige tijd een top aan, maar de koersen stijgen nog steeds mondjesmaat. Suc6 vandaag aan allen
tja parttimer, ik vind dit een vreselijk saaie fase
en misschien had ik afgelopen weken veel kunnen verdienen met long of een of andere optieconstructie.
Ik ben in ieder geval blij dat ik geen geld verloren heb door te vroeg short te gaan, hier en daar wat intraday trades voor saus op de spaghetti, that's all.
Dus misschien is mijn systeem niet goed opgetuigd voor dit soort situaties.....
Technisch overbought en lang doorgestegen maar ik zie geen short trigger.
Fundamenteel weet ik het ook niet.
Enerzijds hoge KW's en allerlei dreigingen maar ook goed nieuws. Feit is dat er geen accuut slecht nieuws is die de beurs in angst brengt momenteel, dus waarom fors zakken zomaar ineens?
Of het fors gaat zakken is niet te zeggen, maar eerst een kleine afkoeling zou wel wenselijk zijn.
- Partimetrader
Ik heb op mijn beeldscherm aan de linkerkant nog wel wat ruimte die ik hiervoor wil afstaan.Beheerder schreef : Oké, aan de hand van de reacties voorlopig geen koersen aan de rechterkant
Alhoewel, deze site is bij mij erg traag. Of ligt dat aan mijn PC?
- India
tja parttimer, ik vind dit een vreselijk saaie fase
en misschien had ik afgelopen weken veel kunnen verdienen met long of een of andere optieconstructie.
Ik ben in ieder geval blij dat ik geen geld verloren heb door te vroeg short te gaan, hier en daar wat intraday trades voor saus op de spaghetti, that's all.
Dus misschien is mijn systeem niet goed opgetuigd voor dit soort situaties.....
Technisch overbought en lang doorgestegen maar ik zie geen short trigger.
Fundamenteel weet ik het ook niet.
Enerzijds hoge KW's en allerlei dreigingen maar ook goed nieuws. Feit is dat er geen accuut slecht nieuws is die de beurs in angst brengt momenteel, dus waarom fors zakken zomaar ineens?
Linkerbaan schreef : Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooodmorniiiiiiiiiiiiiiiiinnnngggggggggg
Hellooooooooooo LB
Het lijkt op een lagere opening, zal vandaag dan eindelijk de langverwachte daling worden ingezet??? De grafieken uur, 240 en de dag geven al enige tijd een top aan, maar de koersen stijgen nog steeds mondjesmaat. Suc6 vandaag aan allen
- Partimetrader
ArnoB schreef : Börse ist manisch-verrückt: Deutsche Bank warnt vor Depression
deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2014...arnt-vor-depression/
OEPS....
- Fred
deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2014...arnt-vor-depression/
- ArnoB
- Fred
- ArnoB