Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

20 juni 2014 14:36 #1149 door ArnoB
De DAX blijft moeite hebben met het definitief uitnemen van de 10000, zelfs na een nieuwe intraday is de DAX weer terug gevallen. Voor mij geen duidelijkheid :(

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
20 juni 2014 14:32 #1148 door Linkerbaan
Lastige situatie op de beurs pfffff

Volgens mijn systeem en ik denk voor genoeg anderen, zit de stijging in uitzonderings/overdrijvingsgebied maar ik kan zo niet bepalen wanneer de uitzonderingen ophouden. Ik zie op zich wel bijvoorbeeld de valse doorbraken in steunlijn maar in deze fase kan het een keer ophouden met de formule ''valse doorbraak = countermove''.
En de toppenlijn 2000-2007 trekt wrsch ook als een magneet

Zoals gezegd, de intradaytrades is wat overblijft voor mij.
Comments/feedback of andere wijsheden zijn meer dan welkom!

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
20 juni 2014 12:45 - 20 juni 2014 13:16 #1147 door Gompie
Even verder gekeken. Trendlijntje over de toppen laatste week.

Bijlagen:
Laatst bewerkt: 20 juni 2014 13:16 door Gompie. Reden: onduidelijk grafiekje

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
20 juni 2014 12:32 #1146 door Gompie

C49 schreef :

Gompie schreef :

C49 schreef : Dax vind duidelijk resistance op het 10009 Exp niveau , maar denk toch dat er een uitbraak op komst is .



Kogel is door de kerk 10049 aangetikt. Mijn 162% fibo
Kijk op dag basis. Dus niet zo ver. :cheer:


Ik had de zone 10033 - 10064
Vraag is nu war zal de steun liggen na een verwachte kleine correctie

10064 is bij mij 200% fibo, Zou mooi zijn. Ruim voorbij de 10.000 Ronde getallen geven vaak veel oponthoud..

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
20 juni 2014 12:26 #1145 door C49

Gompie schreef :

C49 schreef : Dax vind duidelijk resistance op het 10009 Exp niveau , maar denk toch dat er een uitbraak op komst is .



Kogel is door de kerk 10049 aangetikt. Mijn 162% fibo
Kijk op dag basis. Dus niet zo ver. :cheer:


Ik had de zone 10033 - 10064
Vraag is nu war zal de steun liggen na een verwachte kleine correctie

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
20 juni 2014 12:10 - 20 juni 2014 12:13 #1144 door Gompie

C49 schreef : Dax vind duidelijk resistance op het 10009 Exp niveau , maar denk toch dat er een uitbraak op komst is .



Kogel is door de kerk 10049 aangetikt. Mijn 162% fibo
Kijk op dag basis. Dus niet zo ver. :cheer:

Laatst bewerkt: 20 juni 2014 12:13 door Gompie.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
20 juni 2014 12:09 #1143 door C49
Short GBPUSD @ 1.7048,expect profittaking going into the weekend.
Op 1.7000 een mogelijke buy ( Break and Retest trade)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
20 juni 2014 11:54 #1142 door Linkerbaan

Fred schreef : Zouden we na 16.00 wat short kunnen gaan....? :unsure:


er is veel geweld naar boven en de correcties daarop zijn kort en slap

op dit moment niet te bepalen wanneer de terugtest van 409-416,5 gaat plaatsvinden, kan zomaar eerst naar toppenlijn 2000-2007 en dat laatste kan nog snel gaan ook

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
20 juni 2014 11:47 #1141 door C49
Dax vind duidelijk resistance op het 10009 Exp niveau , maar denk toch dat er een uitbraak op komst is .
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
20 juni 2014 11:42 #1140 door Fred
Zouden we na 16.00 wat short kunnen gaan....? :unsure:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
20 juni 2014 11:42 #1139 door Zigo

C49 schreef : Short USDJPY @ 102.0

Ja!
Eerste KD 101.7

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
20 juni 2014 11:35 #1138 door Fred

Zigo schreef :

Fred schreef : Goud en zilver gaan wel heel hard momenteel. Naar de reden blijft het nog even gissen....

Fred, plaatje van 3 juni (niet hier gepubliceerd)


Thx Zigo

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
20 juni 2014 11:34 #1137 door C49
Short USDJPY @ 102.0

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
20 juni 2014 11:30 #1136 door Zigo
Zilver van 30 mei 2014.
Rose: Fibonacci Extensie
Blauwe: Fibonacci Retrachement
Groene: Fibonacci Extensie

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
20 juni 2014 11:18 #1135 door Zigo

Fred schreef : Goud en zilver gaan wel heel hard momenteel. Naar de reden blijft het nog even gissen....

Fred, plaatje van 3 juni (niet hier gepubliceerd)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
20 juni 2014 10:45 #1134 door C49

C49 schreef : Nogmaals long AUDUSD @ 0.93940


Aussie closed BE , verwachte upmove zet niet door , Nu mogelijk een pre-weekend downmove naar 0.9375

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.901 seconden