Day Trading
Beheerder schreef : Het kan binnen enkele dagen voorkomen dat de site tijdelijk niet bereikbaar is.
Dit alles heeft dan te maken met de overzetting naar een andere hosting provider. We hopen dat dit zo spoedig en soepel mogelijk verloopt.
STERKTE ERMEE
bedankt voor alle inspanningen om deze site mogelijk te maken
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
Nou ik heb nieuws voor jullie. Dat kan nog dagen, weken of maanden duren voordat de vix omhoog gaat. Als ie al omhoog gaat.
Waarom zou die? mean reverse? laat me niet lachen.
- Charles
Misschien is het wel een voordeel, omdat de AEX bezig is een top te vormen en wie weet, tegen het einde van de week, is die misschien wel af.
- Zigo
Succes met de verhuizing!
Daarom heb ik getracht een weekgrafiek te plaatsen. Heb dus nog de hele week voor er iets verandert.
- Zigo
Succes met de verhuizing!
- India
Dit alles heeft dan te maken met de overzetting naar een andere hosting provider. We hopen dat dit zo spoedig en soepel mogelijk verloopt.
--- Day Trading Forum ---
- Beheerder
- Onderwerp Auteur
Dit ligt niet aan jou Johan er wordt hard gewerkt aan het overzetten van de site, zodat het gaat werken als gewenst.johan schreef : een goede avond
bedankt voor het toelaten op dit forum
alleen ik heb erg veel moeite om op deze site te komen
ik weet niet of meer mensen hier last van hebben of dat het aan mij lig
- ArnoB
bedankt voor het toelaten op dit forum
alleen ik heb erg veel moeite om op deze site te komen
ik weet niet of meer mensen hier last van hebben of dat het aan mij lig
- johan
Krijg je een foutmelding?Zigo schreef : Kan helaas de grafiek niet uploaden.
Zorg dat de naam van het plaatje uniek is (door bijv. de datum erin op te nemen als: AEX-Week-20140611.png)
--- Day Trading Forum ---
- Beheerder
- Onderwerp Auteur
- Zigo
- Zigo
Bedankt voor het medeleven.Linkerbaan schreef : het lukte bijna niet om op de site te komen laat staan te posten
ArnoB, ik doe nog even een +1 voor je karma ter compensatie van de ellende met de host
wat ik ook wilde posten, is dat ik rekening houd met nog 1 maal ietsjes hoger (aex)
De hostingpartij hostinger.nl is echt waardeloos, ze reageren totaal niet op support berichten en daar heb je dan voor betaald....
Enfin, nieuwe hosting is in aantocht. Nog een klein beetje geduld
- ArnoB
ArnoB, ik doe nog even een +1 voor je karma ter compensatie van de ellende met de host
wat ik ook wilde posten, is dat ik rekening houd met nog 1 maal ietsjes hoger (aex)
Ik heb de short speeders verkocht,er zitten mij teveel mensen op het vinkentouw om bij een correctie te kopen en winst is winstBakstenen schreef :
Hoeveel loopt de speeder AEX terug per dag, van de DAX weet ik dat het 1 punt per dag is ongeveer ,dus eenshort DAX op 10000 is de volgende dag 9999Partimetrader schreef :
Bakstenen schreef :
AEX kan nog een paar puntjes stijgen maar niet veel meer in mijn mening,de oude top links lag op 418 en zelf denk ik dat we even terug gaan om op adem te komen,zelf gisteren de Best speeder 428,3 gekocht
Ik heb de 421 best speeder short aangekocht?
Ik niet hoor ik blijf zitten.
- Partimetrader
- Bakstenen
Bakstenen schreef :
Hoeveel loopt de speeder AEX terug per dag, van de DAX weet ik dat het 1 punt per dag is ongeveer ,dus eenshort DAX op 10000 is de volgende dag 9999Partimetrader schreef :
Bakstenen schreef :
AEX kan nog een paar puntjes stijgen maar niet veel meer in mijn mening,de oude top links lag op 418 en zelf denk ik dat we even terug gaan om op adem te komen,zelf gisteren de Best speeder 428,3 gekocht
Ik heb de 421 best speeder short aangekocht?
Dat is wel eens verschillend. Doorgaans een paar tiende per punt, maar dan niet per dag. Er zit soms wel eens enige dagen tussen.
- Partimetrader