Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

20 juni 2014 17:08 #1164 door Fred

Spin schreef : VIX bijna 10, extreem zeldzaam laag


Op daggrafiek?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
20 juni 2014 16:57 #1163 door Spin
VIX bijna 10, extreem zeldzaam laag

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Spin
  • Spin's Profielfoto
20 juni 2014 16:41 #1162 door Fred

C49 schreef : Nu even de hond uitlaten.
zorgen jullie ervoor dat ik weer geen 50 pips aan mijn broek krijg !


Uiteraard. Neem je mijn labrador dan ook ff mee tegelijk?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
20 juni 2014 16:34 #1161 door C49
Nu even de hond uitlaten.
zorgen jullie ervoor dat ik weer geen 50 pips aan mijn broek krijg !

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
20 juni 2014 16:21 #1160 door C49
Long AUDUSD @ 0.9385

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
20 juni 2014 16:20 #1159 door Zigo

Fred schreef :

Zigo schreef :

Fred schreef : Je zou zeggen na 16.00 hr zakken.....

Er is nog de aandelen Expiratie te 17u30


Klopt. Alleen heb ik de laatste tijd vaak de indruk dat die achter de derivaten aanlopen en niet andersom. ;)

Volg dit niet zo nauwkeurig.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
20 juni 2014 16:18 #1158 door Zigo
Zilver geeft slechts een Fibonacci Retrachement van 23.6%.
Bovendien breekt zilver uit de eerder gevormde vlag.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
20 juni 2014 16:14 #1157 door Fred

Zigo schreef :

Fred schreef : Je zou zeggen na 16.00 hr zakken.....

Er is nog de aandelen Expiratie te 17u30


Klopt. Alleen heb ik de laatste tijd vaak de indruk dat die achter de derivaten aanlopen en niet andersom. ;)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
20 juni 2014 16:01 #1156 door Zigo

Fred schreef : Je zou zeggen na 16.00 hr zakken.....

Er is nog de aandelen Expiratie te 17u30

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
20 juni 2014 15:53 #1155 door Fred
Je zou zeggen na 16.00 hr zakken.....

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
20 juni 2014 15:50 #1154 door Gompie

ArnoB schreef : De DAX blijft moeite hebben met het definitief uitnemen van de 10000, zelfs na een nieuwe intraday is de DAX weer terug gevallen. Voor mij geen duidelijkheid :(


Verwacht nu wel steun op die 10.000 Voorlopig nog steun op DH giisteren 10023

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Gompie
  • Gompie's Profielfoto
20 juni 2014 15:47 #1153 door C49
USDCAD stoploss hit minus 50 pips

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • C49
  • C49's Profielfoto
20 juni 2014 15:37 #1152 door Fred

ArnoB schreef :

Fred schreef : Iemand een idee wat er met ASML aan de hand is?

Geen idee, laatste berichten van april waren dat er slechte vooruitzichten waren omdat de orderinstroom slecht was.
Misschien nieuwe orders binnen gehaald, wat wij niet weten?


Kan maar het verbaast me wel.... :unsure:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
20 juni 2014 15:12 #1151 door ArnoB

Fred schreef : Iemand een idee wat er met ASML aan de hand is?

Geen idee, laatste berichten van april waren dat er slechte vooruitzichten waren omdat de orderinstroom slecht was.
Misschien nieuwe orders binnen gehaald, wat wij niet weten?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
20 juni 2014 14:57 #1150 door Fred
Iemand een idee wat er met ASML aan de hand is?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
20 juni 2014 14:36 #1149 door ArnoB
De DAX blijft moeite hebben met het definitief uitnemen van de 10000, zelfs na een nieuwe intraday is de DAX weer terug gevallen. Voor mij geen duidelijkheid :(

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.777 seconden