Day Trading
Spin schreef : VIX bijna 10, extreem zeldzaam laag
Op daggrafiek?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Spin
-
C49 schreef : Nu even de hond uitlaten.
zorgen jullie ervoor dat ik weer geen 50 pips aan mijn broek krijg !
Uiteraard. Neem je mijn labrador dan ook ff mee tegelijk?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
zorgen jullie ervoor dat ik weer geen 50 pips aan mijn broek krijg !
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- C49
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- C49
-
Volg dit niet zo nauwkeurig.Fred schreef :
Zigo schreef :
Er is nog de aandelen Expiratie te 17u30Fred schreef : Je zou zeggen na 16.00 hr zakken.....
Klopt. Alleen heb ik de laatste tijd vaak de indruk dat die achter de derivaten aanlopen en niet andersom.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Zigo
-
Bovendien breekt zilver uit de eerder gevormde vlag.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Zigo
-
Zigo schreef :
Er is nog de aandelen Expiratie te 17u30Fred schreef : Je zou zeggen na 16.00 hr zakken.....
Klopt. Alleen heb ik de laatste tijd vaak de indruk dat die achter de derivaten aanlopen en niet andersom.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
Er is nog de aandelen Expiratie te 17u30Fred schreef : Je zou zeggen na 16.00 hr zakken.....
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Zigo
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
ArnoB schreef : De DAX blijft moeite hebben met het definitief uitnemen van de 10000, zelfs na een nieuwe intraday is de DAX weer terug gevallen. Voor mij geen duidelijkheid
Verwacht nu wel steun op die 10.000 Voorlopig nog steun op DH giisteren 10023
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Gompie
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- C49
-
ArnoB schreef :
Geen idee, laatste berichten van april waren dat er slechte vooruitzichten waren omdat de orderinstroom slecht was.Fred schreef : Iemand een idee wat er met ASML aan de hand is?
Misschien nieuwe orders binnen gehaald, wat wij niet weten?
Kan maar het verbaast me wel....
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
Geen idee, laatste berichten van april waren dat er slechte vooruitzichten waren omdat de orderinstroom slecht was.Fred schreef : Iemand een idee wat er met ASML aan de hand is?
Misschien nieuwe orders binnen gehaald, wat wij niet weten?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-