Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

16 juni 2014 08:57 #890 door Fred
Goodday.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
16 juni 2014 08:51 #889 door Knakenpoetser

ArnoB schreef : Goedemorgen, zoals het er nu uit ziet een iets lagere opening voor vandaag.
Goud en zilver weer flink in de lift omhoog en olies weer terug omhoog na de kleine terugval.


Daling lijkt beperkt te blijven. EURUSD ligt ook redelijk stabiel rond de 1.3545 nu. Misschien om 11 uur daarin wat beweging.
Zelf denk ik dat we vandaag de 1.35 nog gaan opzoeken of iets daaronder.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
16 juni 2014 08:47 #888 door ArnoB
Goedemorgen, zoals het er nu uit ziet een iets lagere opening voor vandaag.
Goud en zilver weer flink in de lift omhoog en olies weer terug omhoog na de kleine terugval.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
16 juni 2014 08:22 #887 door Knakenpoetser
Ik heb mijn tradingscherm nog niet open dus ik heb geen actuele standen. Zie wel dat er om 11 uur wat EU CPI's komen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
16 juni 2014 08:12 - 16 juni 2014 08:15 #886 door Partimetrader

Knakenpoetser schreef :

Partimetrader schreef :

Knakenpoetser schreef :

Partimetrader schreef : Een hele goedemorgen. Iedereen genoten van het voetbal? Nu maar weer kijken of er iets te verdienen valt. deze week?


Ook goedemorgen Partimetrader. Na een weekje rust weer aan de handel. Gezien deUS futs gaan we een stukje terug.


Dat zal een keer tijd worden Knaak, ik zit nog steeds short vanaf 415.8, maar het wil maar niet vlotten. Ik heb altijd op de aex gehandeld, maat overweeg heel sterk over te gaan op dax of eurostox omdat de bewegingen daar vele malen groter zijn.



Nadeel van de AEX vind ik dat een aantal fondsen zo'n grote invloed hebben. Ik doe veel ESjes. Hele liquide markt.


Dat klopt, het is daarom dat de aex in mijn beleving niet vaak mee doet met de dalingen, maar met de stijgingen daar in tegen wel? Als in nu naar de dagchart kijk van de aex is er een top gezet, maar kijk ik naar de dax, dow en eurostox, lijkt daar het herstel al weer verder te zijn dan op de aex? Aex fut uur staat nu nog op short. Even aanzien nu?
Laatst bewerkt: 16 juni 2014 08:15 door Partimetrader.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
16 juni 2014 08:09 #885 door Knakenpoetser

Partimetrader schreef :

Knakenpoetser schreef :

Partimetrader schreef : Een hele goedemorgen. Iedereen genoten van het voetbal? Nu maar weer kijken of er iets te verdienen valt. deze week?


Ook goedemorgen Partimetrader. Na een weekje rust weer aan de handel. Gezien deUS futs gaan we een stukje terug.


Dat zal een keer tijd worden Knaak, ik zit nog steeds short vanaf 415.8, maar het wil maar niet vlotten. Ik heb altijd op de aex gehandeld, maat overweeg heel sterk over te gaan op dax of eurostox omdat de bewegingen daar vele malen groter zijn.



Nadeel van de AEX vind ik dat een aantal fondsen zo'n grote invloed hebben. Ik doe veel ESjes. Hele liquide markt.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
16 juni 2014 08:06 #884 door Partimetrader

Knakenpoetser schreef :

Partimetrader schreef : Een hele goedemorgen. Iedereen genoten van het voetbal? Nu maar weer kijken of er iets te verdienen valt. deze week?


Ook goedemorgen Partimetrader. Na een weekje rust weer aan de handel. Gezien deUS futs gaan we een stukje terug.


Dat zal een keer tijd worden Knaak, ik zit nog steeds short vanaf 415.8, maar het wil maar niet vlotten. Ik heb altijd op de aex gehandeld, maat overweeg heel sterk over te gaan op dax of eurostox omdat de bewegingen daar vele malen groter zijn.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
16 juni 2014 07:59 #883 door Knakenpoetser

Partimetrader schreef : Een hele goedemorgen. Iedereen genoten van het voetbal? Nu maar weer kijken of er iets te verdienen valt. deze week?


Ook goedemorgen Partimetrader. Na een weekje rust weer aan de handel. Gezien deUS futs gaan we een stukje terug.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
16 juni 2014 07:56 #882 door Knakenpoetser
Hele goede morgen traders :-)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
16 juni 2014 07:36 #881 door Partimetrader
Een hele goedemorgen. Iedereen genoten van het voetbal? Nu maar weer kijken of er iets te verdienen valt. deze week?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
13 juni 2014 22:02 #880 door Partimetrader

Bakstenen schreef :

Partimetrader schreef :

Bakstenen schreef :

Charles schreef : Ik heb het nog even terug gelezen maar ik kan daar niets verontrustends lezen.

Is ook een beetje oud zeer van BK omdat daar bepaalde personen waren die alleen maar riepen dat je nooit kan voorspellen wat de koers gaat doen en TA niets was, nu zijn er een aantal die hun brood verdienen daarmee en ook onderbouwen hoe ze het zien en waarom ze een positie aangaan of gaan als de koers op een koers komt.
Als jij hier een goede onderbouwing geeft dan voorspel ik dat je karma ook omhoog gaat


Onderbouwen valt niet mee. Ik heb voor mezelf een systeem die toppen en bodem aangeeft. Het enige wat ik niet weet is de beweging is die volgt. Op dit moment geeft het systeem short aan? Alleen het wil nog niet zakken? Dat is het enige probleem op dit moment. Op dit moment handel ik nog op de AENIX, maar als deze trade naar ik hoop positief wordt afgesloten wil ik over gaan op DAX of EUROSTOXS, daar zijn de bewegingen vele male groter getuige vandaag en gisteren?

Je moet toch wat zien of ergens op handelen in een grafiek ,en dat kan je toch posten hier?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
13 juni 2014 20:56 #879 door Zigo
Plaatje

Bijlage niet gevonden

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
13 juni 2014 20:00 - 13 juni 2014 20:21 #878 door Zigo
Antwoord op bericht 873
Fibonacci Extensie 127.2%
Laatst bewerkt: 13 juni 2014 20:21 door Zigo.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
13 juni 2014 18:49 #877 door frenkie
dat is toch al een tijd niet meer van toepassing dat een aandeel stijgt ahv prestaties van dat bedrijf. Op momenten dat het nodig is voor de beurs wordt in bepaalde fondsen meer kooporders ingelegd om de stand kunstmatig hoog te houden om zodoende bepaalde dalingen te voorkomen. En als een bedrijf veel werknemers heeft ontslagen gaat prijs aandeel omhoog omdat...in ieder geval niet vanwege goede prestatie van het bedrijf.

Charles schreef :

Partimetrader schreef :

Bakstenen schreef :

Charles schreef : Ik heb het nog even terug gelezen maar ik kan daar niets verontrustends lezen.

Is ook een beetje oud zeer van BK omdat daar bepaalde personen waren die alleen maar riepen dat je nooit kan voorspellen wat de koers gaat doen en TA niets was, nu zijn er een aantal die hun brood verdienen daarmee en ook onderbouwen hoe ze het zien en waarom ze een positie aangaan of gaan als de koers op een koers komt.
Als jij hier een goede onderbouwing geeft dan voorspel ik dat je karma ook omhoog gaat


Onderbouwen valt niet mee. Ik heb voor mezelf een systeem die toppen en bodem aangeeft. Het enige wat ik niet weet is de beweging is die volgt. Op dit moment geeft het systeem short aan? Alleen het wil nog niet zakken? Dat is het enige probleem op dit moment. Op dit moment handel ik nog op de AENIS, maar als deze trade naar ik hoop positief wordt afgesloten wil ik over gaan op DAX of fEUROSTOXS, daar zijn de bewegingen vele male groter getuige vandaag en gisteren?



Onderbouwing bij mij is vrij simpel. Ik selecteer fondsen op basis van een aantal karakteristieken. Noem bijv. dividendrendement.
Omdat ik geloof dat de enige reden dat een aandeel kan stijgen of dalen afhangt van de prestaties van het bedrijf.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • frenkie
  • frenkie's Profielfoto
13 juni 2014 18:49 #876 door Bakstenen

Charles schreef :

Partimetrader schreef :

Bakstenen schreef :

Charles schreef : Ik heb het nog even terug gelezen maar ik kan daar niets verontrustends lezen.

Is ook een beetje oud zeer van BK omdat daar bepaalde personen waren die alleen maar riepen dat je nooit kan voorspellen wat de koers gaat doen en TA niets was, nu zijn er een aantal die hun brood verdienen daarmee en ook onderbouwen hoe ze het zien en waarom ze een positie aangaan of gaan als de koers op een koers komt.
Als jij hier een goede onderbouwing geeft dan voorspel ik dat je karma ook omhoog gaat


Onderbouwen valt niet mee. Ik heb voor mezelf een systeem die toppen en bodem aangeeft. Het enige wat ik niet weet is de beweging is die volgt. Op dit moment geeft het systeem short aan? Alleen het wil nog niet zakken? Dat is het enige probleem op dit moment. Op dit moment handel ik nog op de AENIS, maar als deze trade naar ik hoop positief wordt afgesloten wil ik over gaan op DAX of fEUROSTOXS, daar zijn de bewegingen vele male groter getuige vandaag en gisteren?



Onderbouwing bij mij is vrij simpel. Ik selecteer fondsen op basis van een aantal karakteristieken. Noem bijv. dividendrendement.
Omdat ik geloof dat de enige reden dat een aandeel kan stijgen of dalen afhangt van de prestaties van het bedrijf.

Was het maar zo simpel, de meeste winst of verlies die gemaakt wordt in aandelen is door de verwachting,want men verkoopt een aandeel omdat men verwacht,enz anders zouden de meeste aandelen als de cijfers uitkomen moeten stijgen en dan is het van "maar dat was al in geprijsd "

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
13 juni 2014 18:46 #875 door Bakstenen

Partimetrader schreef :

Bakstenen schreef :

Charles schreef : Ik heb het nog even terug gelezen maar ik kan daar niets verontrustends lezen.

Is ook een beetje oud zeer van BK omdat daar bepaalde personen waren die alleen maar riepen dat je nooit kan voorspellen wat de koers gaat doen en TA niets was, nu zijn er een aantal die hun brood verdienen daarmee en ook onderbouwen hoe ze het zien en waarom ze een positie aangaan of gaan als de koers op een koers komt.
Als jij hier een goede onderbouwing geeft dan voorspel ik dat je karma ook omhoog gaat


Onderbouwen valt niet mee. Ik heb voor mezelf een systeem die toppen en bodem aangeeft. Het enige wat ik niet weet is de beweging is die volgt. Op dit moment geeft het systeem short aan? Alleen het wil nog niet zakken? Dat is het enige probleem op dit moment. Op dit moment handel ik nog op de AENIS, maar als deze trade naar ik hoop positief wordt afgesloten wil ik over gaan op DAX of fEUROSTOXS, daar zijn de bewegingen vele male groter getuige vandaag en gisteren?

Je moet toch wat zien of ergens op handelen in een grafiek ,en dat kan je toch posten hier?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden