Day Trading
India schreef :
Ja, sinds 1-jan post ik daar alleen nog in de onvolprezen Sportbox.GreedAndFear.eu schreef :
Hey 080808, je bent niet meer op je gebruikelijk stek te vinden?India schreef : En ... Actie!
Ging ook wel heel erg veel tijd in zitten volgens mij.
Bevalt zeer goed. Ik ben blij dat ik van die verslaving af ben.
Wanneer ben jij via bijv. eToro te volgen?
Geen 'Fear' voor morgen?
Juist als trader moet je eigenlijk sterker zijn dan elke willekeurige verslaving natuurlijk
Op een dag zal ik me vast wel inschrijven bij zo'n collectief traders-model als eToro, Traderswinkel etc. Voorlopig zie ik nog teveel verbeterpunten in mijn software, en of dat ooit stopt weet ik niet. Een valse start kun je je gewoon niet veroorloven bij zo'n dienst, dat moet gelijk vanaf dag één helemaal goed zijn.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- GreedAndFear.eu
-
Ja, sinds 1-jan post ik daar alleen nog in de onvolprezen Sportbox.GreedAndFear.eu schreef :
Hey 080808, je bent niet meer op je gebruikelijk stek te vinden?India schreef : En ... Actie!
Ging ook wel heel erg veel tijd in zitten volgens mij.
Bevalt zeer goed. Ik ben blij dat ik van die verslaving af ben.
Wanneer ben jij via bijv. eToro te volgen?
Geen 'Fear' voor morgen?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- India
-
Hey 080808, je bent niet meer op je gebruikelijk stek te vinden?India schreef : En ... Actie!
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
Heb nu een short genomen op usd /jpy beet je overdreven stijgen moet weer ff terug in 102.141C49 schreef : Closed short Eurgbp (plus 5 pips )
Vertrouw deze priceaction niet zo erg meer.
En gesloten op 102.04
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- jantje62
-
ArnoB schreef :
Volgens mij zit je daar deze weken goed meeFred schreef : Van mij mag het ook gewoon zijwaarts gaan hoor. Ik schrijf zowel puts als calls.
Niet alleen deze weken hoor
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
Volgens mij zit je daar deze weken goed meeFred schreef : Van mij mag het ook gewoon zijwaarts gaan hoor. Ik schrijf zowel puts als calls.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
Knakenpoetser schreef :
Fred schreef :
Het mijne niet hahaha. De detailhandel in de EU gaat gewoon bijzonder slecht.Knakenpoetser schreef : US consumenten vertrouwen beter dan verwacht.
Ik kan er persoonlijk niet zoveel van zeggen. Je ziet zelf vaak dingen die je positie ondersteunen of je wilt het zo graag zien.
Van mij mag het ook gewoon zijwaarts gaan hoor. Ik schrijf zowel puts als calls.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
... New home sales spiked 18.6% month-on-month in May, way more than the 1.4% expected while April's gain was revised lower to 3.7% from 6.4%. This is the biggest monthly jump in new home sales since January 1992 when sales climbed 21.1%.
Consumer confidence (the Conference Board's version) printed 85.2 in June vs. 83.5 expected while May was revised lower to 82.2 from 83. The expectations index rose to 85.2 from 83.5 while the present situation index hit 85.1 vs. 80.3 prior.
The Richmond Fed manufacturing index declined to 3 in June vs. 7 expected and prior as shipments fell to 2 from 10 and the order backlog printed -3 vs. 1 prior. New orders, however, rose to 4 from 3.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
-
Fred schreef :
Het mijne niet hahaha. De detailhandel in de EU gaat gewoon bijzonder slecht.Knakenpoetser schreef : US consumenten vertrouwen beter dan verwacht.
Of hebben ze de consumenten gevraagd of ze er vertrouwen in hebben dat de prijzen verder zakken?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
-
Fred schreef :
Het mijne niet hahaha. De detailhandel in de EU gaat gewoon bijzonder slecht.Knakenpoetser schreef : US consumenten vertrouwen beter dan verwacht.
Ik kan er persoonlijk niet zoveel van zeggen. Je ziet zelf vaak dingen die je positie ondersteunen of je wilt het zo graag zien.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
-
Het mijne niet hahaha. De detailhandel in de EU gaat gewoon bijzonder slecht.Knakenpoetser schreef : US consumenten vertrouwen beter dan verwacht.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
-
GreedAndFear.eu schreef :
ArnoB schreef : Bij de VS gaat alles weer rustig, dus daar lijkt de beweging pas morgen te komen. Wij woensdag een tikje lagere opening
Ik schakel ook over op bearish voor morgen, maar het is niet het meest kansrijke moment om short te gaan. Beter zal het waarschijnlijk zijn om een dag te wachten en dan pas opnieuw long te gaan als de tekenen weer bullish beginnen te worden.
Interessant artikel over gap filling!!
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
-