Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

13 juni 2014 17:24 #874 door Charles

Partimetrader schreef :

Bakstenen schreef :

Charles schreef : Ik heb het nog even terug gelezen maar ik kan daar niets verontrustends lezen.

Is ook een beetje oud zeer van BK omdat daar bepaalde personen waren die alleen maar riepen dat je nooit kan voorspellen wat de koers gaat doen en TA niets was, nu zijn er een aantal die hun brood verdienen daarmee en ook onderbouwen hoe ze het zien en waarom ze een positie aangaan of gaan als de koers op een koers komt.
Als jij hier een goede onderbouwing geeft dan voorspel ik dat je karma ook omhoog gaat


Onderbouwen valt niet mee. Ik heb voor mezelf een systeem die toppen en bodem aangeeft. Het enige wat ik niet weet is de beweging is die volgt. Op dit moment geeft het systeem short aan? Alleen het wil nog niet zakken? Dat is het enige probleem op dit moment. Op dit moment handel ik nog op de AENIS, maar als deze trade naar ik hoop positief wordt afgesloten wil ik over gaan op DAX of fEUROSTOXS, daar zijn de bewegingen vele male groter getuige vandaag en gisteren?



Onderbouwing bij mij is vrij simpel. Ik selecteer fondsen op basis van een aantal karakteristieken. Noem bijv. dividendrendement.
Omdat ik geloof dat de enige reden dat een aandeel kan stijgen of dalen afhangt van de prestaties van het bedrijf.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Charles
  • Charles's Profielfoto
13 juni 2014 17:16 #873 door Partimetrader
De S&P500 futures schoten vanaf 16.15u zonder enige aanleiding naar boven. De graadmeter stond op het punt om een hoofd en schouders patroon af te ronden in de kwartiergrafiek, dat zal de reden zijn geweest. Op momenten dat zo'n patroon zich lijkt voor te gaan doen komt er steevast een stijging tot boven de voorgaande toppen waarmee de afronding wordt voorkomen. Laat ik het maar berekenend handelen noemen. Markten kennen geen correcties meer dankzij deze ingrepen, van wie ze ook afkomstig zijn.
Ook onze markt daalt hierdoor nog maar incidenteel. Komt er een daling dan wordt dat snel gecorrigeerd. Daar is men op onze markt momenteel mee bezig. Er wordt een eindsprint nagestreefd, dat blijkt uit het patroon dat onder de stippellijn rond 414,4 is gevormd. Het is een omgekeerd hoofd en schouders patroon. Het is geldig zolang we boven 414,4 blijven en het kan ons naar de toppen rond 415,9 voeren. Voorwaarde is wel dat de S&P500 futures door blijven lopen naar boven, want in die markt ligt het commando.Aldus AD Nooten

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
13 juni 2014 17:15 #872 door Partimetrader

Bakstenen schreef :

Charles schreef : Ik heb het nog even terug gelezen maar ik kan daar niets verontrustends lezen.

Is ook een beetje oud zeer van BK omdat daar bepaalde personen waren die alleen maar riepen dat je nooit kan voorspellen wat de koers gaat doen en TA niets was, nu zijn er een aantal die hun brood verdienen daarmee en ook onderbouwen hoe ze het zien en waarom ze een positie aangaan of gaan als de koers op een koers komt.
Als jij hier een goede onderbouwing geeft dan voorspel ik dat je karma ook omhoog gaat


Onderbouwen valt niet mee. Ik heb voor mezelf een systeem die toppen en bodem aangeeft. Het enige wat ik niet weet is de beweging is die volgt. Op dit moment geeft het systeem short aan? Alleen het wil nog niet zakken? Dat is het enige probleem op dit moment. Op dit moment handel ik nog op de AENIS, maar als deze trade naar ik hoop positief wordt afgesloten wil ik over gaan op DAX of fEUROSTOXS, daar zijn de bewegingen vele male groter getuige vandaag en gisteren?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
13 juni 2014 17:08 #871 door Bakstenen

ArnoB schreef : Prettig weekend allemaal

dank je is het mogelijk dat de berichten kleiner worden en daardoor meer berichten op 1 pagina kan zien

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
13 juni 2014 17:06 #870 door Bakstenen

Charles schreef : Ik heb het nog even terug gelezen maar ik kan daar niets verontrustends lezen.

Is ook een beetje oud zeer van BK omdat daar bepaalde personen waren die alleen maar riepen dat je nooit kan voorspellen wat de koers gaat doen en TA niets was, nu zijn er een aantal die hun brood verdienen daarmee en ook onderbouwen hoe ze het zien en waarom ze een positie aangaan of gaan als de koers op een koers komt.
Als jij hier een goede onderbouwing geeft dan voorspel ik dat je karma ook omhoog gaat

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
13 juni 2014 17:04 #869 door ArnoB
Prettig weekend allemaal

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
13 juni 2014 17:02 #868 door Bakstenen
longs gesloten, prettig weekend iedereen

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
13 juni 2014 16:39 #867 door Charles
Ik heb het nog even terug gelezen maar ik kan daar niets verontrustends lezen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Charles
  • Charles's Profielfoto
13 juni 2014 16:34 #866 door Partimetrader

Charles schreef :

Partimetrader schreef :

Charles schreef :

Partimetrader schreef :

Charles schreef : Ben ik de enige met negatieve karma????


Yep lief doen tegen je collega traders Charles :) joke


Ben ik niet lief dan?


Nu wel gisteren even minder, maar je past je snel aan. :cheer:


Bedoel je die discussie met putcall?


Yep maar dat wist je wel

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
13 juni 2014 16:26 #865 door Charles

Partimetrader schreef :

Charles schreef :

Partimetrader schreef :

Charles schreef : Ben ik de enige met negatieve karma????


Yep lief doen tegen je collega traders Charles :) joke


Ben ik niet lief dan?


Nu wel gisteren even minder, maar je past je snel aan. :cheer:


Bedoel je die discussie met putcall?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Charles
  • Charles's Profielfoto
13 juni 2014 16:25 #864 door Charles
Als de markt zenuwachtig zou zijn, dan zou de vix spiken en zou het sentiment cijfer wat tegenviel allang een afstort in gang gezet hebben. Zelfs een schijnbaar ernstige situatie in Irak heeft niet tot een sell of geleid.

Wat moet er gebeuren om deze markt naar beneden te krijgen?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Charles
  • Charles's Profielfoto
13 juni 2014 16:23 #863 door Partimetrader

Charles schreef :

Partimetrader schreef :

Charles schreef : Ben ik de enige met negatieve karma????


Yep lief doen tegen je collega traders Charles :) joke


Ben ik niet lief dan?


Nu wel gisteren even minder, maar je past je snel aan. :cheer:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
13 juni 2014 16:22 #862 door Partimetrader

Charles schreef :

Partimetrader schreef :

Charles schreef :

Partimetrader schreef :

India schreef : Mooi he, de aex noteert exact dezelfde stand als vorige week vrijdag rond deze expi tijd.


Er zitten dus meer mensen short dan long putjes lekker op nul laten uitlopen. Kunnen we straks naar beneden? Of omhoog?


Daarom denk ik uiteindelijk omhoog.


Ik weet het niet Charles ziet er zwakjes uit nog allemaal. Ik zit nog short vanaf 415.8 ik kijk het nog even aan en neem voor half zeven een beslissing? Hel vreemd is het dat de dax en eurostoxs dik in het rood hebben gestaan en dat de AEX zo sterk blijft liggen?


Ik vind het er niet zwakjes uitzien. Elke serieuze bedreiging wordt opgevangen.


Daarom juist, als het er zo sterk bij ligt allemaal waarom wil het dan toch naar beneden?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
13 juni 2014 16:21 #861 door Charles

Partimetrader schreef :

Charles schreef : Ben ik de enige met negatieve karma????


Yep lief doen tegen je collega traders Charles :) joke


Ben ik niet lief dan?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Charles
  • Charles's Profielfoto
13 juni 2014 16:21 #860 door Charles

Partimetrader schreef :

Charles schreef :

Partimetrader schreef :

India schreef : Mooi he, de aex noteert exact dezelfde stand als vorige week vrijdag rond deze expi tijd.


Er zitten dus meer mensen short dan long putjes lekker op nul laten uitlopen. Kunnen we straks naar beneden? Of omhoog?


Daarom denk ik uiteindelijk omhoog.


Ik weet het niet Charles ziet er zwakjes uit nog allemaal. Ik zit nog short vanaf 415.8 ik kijk het nog even aan en neem voor half zeven een beslissing? Hel vreemd is het dat de dax en eurostoxs dik in het rood hebben gestaan en dat de AEX zo sterk blijft liggen?


Ik vind het er niet zwakjes uitzien. Elke serieuze bedreiging wordt opgevangen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Charles
  • Charles's Profielfoto
13 juni 2014 16:20 #859 door Partimetrader

Charles schreef : Ben ik de enige met negatieve karma????


Yep lief doen tegen je collega traders Charles :) joke

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden