Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Knakenpoetser
-
ArnoB schreef : Bij de VS gaat alles weer rustig, dus daar lijkt de beweging pas morgen te komen. Wij woensdag een tikje lagere opening
Ik schakel ook over op bearish voor morgen, maar het is niet het meest kansrijke moment om short te gaan. Beter zal het waarschijnlijk zijn om een dag te wachten en dan pas opnieuw long te gaan als de tekenen weer bullish beginnen te worden.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
Leuk bijgeklust Fred?Fred schreef : toch een leuk dagje
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
Er was igg even wat beweging terugFred schreef : Al met al toch een guitig beursje
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
vix kan een geldige bodem gezet hebben en een aantal indices een geldige top. Maarrrrrr niet allemaal bijv dax aex en nasdaq.
Bovendien vandaag wrsch valse doorbraak steunlijn (wederom). 15 min indicators onderin en net gedraaid naar up
409 gaat teruggetest worden maar nu al? Da's ff de vraag....
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
mocht de low van vandaag met een behoorlijk laag volume sluiten vandaag dan is de high van vrijdag een triggerpoint om een long positie in te nemen voor enkele dagen.
anders voor enkele dagen een short positie onder de low van vandaag.
voor de rest niet al te serieus nemen wat ik hier neerpen, tis meer een mededeling hoe ik er tegen aankijk.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Sunshine
-
AUD ziet er nog steeds sterk bid uit . maar even op US cijfers wachten.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- C49
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- jantje62
-
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
Goedemorgen, hing een beetje in de lucht, toch?Spin schreef : Goedemorgen,
rustig hier ondanks grootste intraday-spectakel van de afgelopen 20 dagen...
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Syncophase
-
rustig hier ondanks grootste intraday-spectakel van de afgelopen 20 dagen...
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Spin
-
We blijven maar in een range hangen met de Yen.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- C49
-
ja iedereen weet na zo'n stijging, hoe snel het er plots vanaf kan
dat is het risico van long gaan op zulke hoge standen
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.