Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
verhuisjegeld.nl/2012/02/15/griekenland-arm-lees-en-huiver/
- ArnoB
-
liever 100% vakantie, dan maar trade opportunity missen
Als je maar een goede vakantie hadLinkerbaan schreef : terug van weekje vakantie....
missed out on all the action

- ArnoB
-
De vraag is niet of, maar wanneer en dat weet iedereen al heel lang....
- ArnoB
-
Omdat de SL slotstandweekgrafiek ligt op 485 zone, zoals eerder aangegeven, op basis van longvlakje techniek.
En inderdaad lag de slotstand van de weekgrafiek er netjes boven.
Dit blijft overeind, totdat de slotstand weekgrafiek boven 507,2 is.
Voorlopig is die stand minimaal nodig, voor we een veel forsere daling kunnen zien.
Want dan pas kan er evt een uptrendkanaal op weekbasis worden afgerond.
En dan pas kun je echt momentum krijgen.
Dus ook komende week, standen onder 485 zijn koopwaardig want ook komende week is bovenstaand niet anders.
(Imho)
maar ja, tijdens de week zelf dus forse fluctuaties.
Deze techniek kan overigens op ieder timeframe worden toegepast maar nu is er toevallig alleen zoiets op weekgrafiek.
missed out on all the action

vandaag staat er tot nu toe staat er een spinning top dat betekend dat de volgende candle bevestiging gaat geven ik doe dus niets maandag ochtend,jij ook een goed weekendgretsch schreef : idd de trend is long, maar toch denk ik short ( anders had ik er niet zoveel ingekocht), maar ik kan het ook goed mis hebben.
ik koop in iedergeval shorts bij onder de 1.179, zolang de koers onder de 1.139 blijft is er voor mij weinig aan de hand.
ach volgende week zien wel wel weer, en ik kan wel wat verlies incasseren en dat scheelt ook.
goed weekend allen.
Bakstenen schreef :
de koers kwam vandaag precies op de Tline 1.1179 gisterenavond durfde ik niet short te gaan omdat de koers nog niet 50% onder de vorige candle kwam wel vanmorgen toen short gegaan alleen maar voor een paar pips,de trend is nog steeds omhooggretsch schreef : ook als je de euro/dollar hebt geshort op 1.135
- Bakstenen
-
Dat was ik en ik heb ze gisteren al verkocht,maar mijn doel was oen call en put te kopen omdat er zoveel aan de hand was ,Engeland en vandaag de "belangrijke cijfers" uit de USA doel ervan is om bij een schuiver toch winst te hebben,ik kijk nooit achterom in de trant van shit alsFluxtrader schreef : Ik heb ze niet helaas. Maar ik zag dat iemand ze hier gisteren kocht.
Bakstenen schreef :
Achteraf heeft iedereen gelijk ,als je dit voortaan voordat je ze koopt hier meld kan er discussie zijn nu heeft dat geen zin meer de koersen staan erFluxtrader schreef : Lekker binnen lopen als je je call gisteren op daylow hebt gekocht en nu nog hebt
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef :
Achteraf heeft iedereen gelijk ,als je dit voortaan voordat je ze koopt hier meld kan er discussie zijn nu heeft dat geen zin meer de koersen staan erFluxtrader schreef : Lekker binnen lopen als je je call gisteren op daylow hebt gekocht en nu nog hebt
- Fluxtrader
-
ik koop in iedergeval shorts bij onder de 1.179, zolang de koers onder de 1.139 blijft is er voor mij weinig aan de hand.
ach volgende week zien wel wel weer, en ik kan wel wat verlies incasseren en dat scheelt ook.
goed weekend allen.
Bakstenen schreef :
de koers kwam vandaag precies op de Tline 1.1179 gisterenavond durfde ik niet short te gaan omdat de koers nog niet 50% onder de vorige candle kwam wel vanmorgen toen short gegaan alleen maar voor een paar pips,de trend is nog steeds omhooggretsch schreef : ook als je de euro/dollar hebt geshort op 1.135
- gretsch
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
koers heeft op dit moment steun gevonden op 1.179 ( wat een 180 graden gann level is), gaat de koers hier binnenkort doorheen naar beneden, is de weg vrij naar 270 graden gann level wat ligt op 1.1073.
gaat de koers de komende tijd weer omhoog en door de 1.1285 is het volgende koersdoel 1.391 en misschien nog wel hoger.
- gretsch
-
Dat zijn volgens mij CFD koersen,maar ik heb de grafiek bij mij op 1 min gezet (ik zit bij IB via lynx) en er waren gewoon koersenZigo schreef : @ Bakstenen en @ C49
Is PRT via IG.
Is normaal betrouwbaar.
Bakstenen schreef : Zigo
Even een mailtje naar je dataleverancier sturen denk dat het te maken heeft met switchen naar andere dataleveranier waar zij de koersen vandaan halen
- Bakstenen
-