Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

07 mei 2015 20:50 - 07 mei 2015 20:51 #7976 door Zigo
Zelfde tijdsperiode op een 15 min grafiek.
IG is de broker

Bijlage niet gevonden

Laatst bewerkt: 07 mei 2015 20:51 door Zigo.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
07 mei 2015 20:37 #7975 door Zigo

Bijlage niet gevonden

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
07 mei 2015 20:25 #7974 door Zigo
Gaps in tijd.
Moeilijk handelen zo.

Bijlage niet gevonden

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
07 mei 2015 17:36 #7973 door Bakstenen
Ik ga long in de AEX en DAX ,misschien te vroeg maar dan zetten we de verdubbelaar in of er moet heel slecht nieuws komen dat alles weer naar de lows gaat

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
07 mei 2015 17:35 #7972 door Bakstenen
Ik heb ook nog de call mei AEX 496 voor 0,61 en de put mei 450 voor 0,76 geschreven,ik blijf nooit tot het eind zitten,winst is winst.

• Bakstenen
07 mei 2015 15:50 #7971 door ArnoB

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef : ga happie doen en weer aan het werk,heb al een verkoop order ingelegd voor de calls je weet maar nooit een bericht en ik heb weer kaas op mijn brood :silly:

Zo ik kan weer een dag vooruit met beleg, had ze 1 euro hoger ingelegd en zijn gegaan zie ik bij thuiskomst

(y) Het veert weer flink op

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
07 mei 2015 15:38 #7970 door Bakstenen
In de FDAX en FTI zijn mooie hamers in de maak een hammer is eigenlijk een paniek sell nu is de grafiek pas klaar om 22.00 en eigenlijk moet je dan tot morgen wachten want die moet ook groen openen,koers is nog onder de TLine maar dit vind ik altijd de mooiste signalen en daar ga ik ook zeker op anticiperen

• Bakstenen
07 mei 2015 15:35 #7969 door Bakstenen

Bakstenen schreef : ga happie doen en weer aan het werk,heb al een verkoop order ingelegd voor de calls je weet maar nooit een bericht en ik heb weer kaas op mijn brood :silly:

Zo ik kan weer een dag vooruit met beleg, had ze 1 euro hoger ingelegd en zijn gegaan zie ik bij thuiskomst

• Bakstenen
07 mei 2015 12:55 #7968 door C49
Nikkei decision ??
Foutieve Consumer key/secret in configuratie

• C49
  • C49's Profielfoto
07 mei 2015 12:43 - 07 mei 2015 12:45 #7967 door Bakstenen
ga happie doen en weer aan het werk,heb al een verkoop order ingelegd voor de calls je weet maar nooit een bericht en ik heb weer kaas op mijn brood :silly:
Laatst bewerkt: 07 mei 2015 12:45 door Bakstenen.

• Bakstenen
07 mei 2015 12:42 #7966 door Bakstenen
Over voorkennis en gevoel,ik heb de aandelen Fugro en had daar de call mei 27,50 op geschreven voor 105 euries koers Fugro bleef al een week of 2 hangen komt omhoog en ik denk laat ik de call terug kopen koers was 60-70 en ik leg de order in op 65 meest zit je tegen de mm te handelen en die geven geen krimp gaat die order ik denk ojee dan zal de koers wel gaan zakken de komende dagen ,maar laat ik maar gewoon niets doen en ja hoor koers gaat naar beneden dus de MM wist al volgens mij dat de koers neerwaarts zou gaan bewegen.

• Bakstenen
07 mei 2015 12:37 #7965 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef :

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef : Goedemorgen
Kans voor een dirty dance?morgen de cijfers uit amerika kan dus flink op en neer

Gezien het cijfer van gisteren zou het wel eens weg kunnen zakken op dat cijfer, maar flinke beweging allerlei kanten op maakt een grotere kans :P

klopt daarom een call en put kopen,alleen wat doe ik ik koop een call zie het iets oplopen denk wacht even,met dit soort dingen moet je nooit wachten :evil:

Als je daarna winst heb genomen had je inmiddels weer de call opnieuw kunnen opnemen :woohoo:

heb de positie verdubbelt ,dus de verdubbelaar ingezet B)

• Bakstenen
07 mei 2015 12:31 #7964 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef :

ArnoB schreef : Bij DeGiro ligt vandaag de boel al weer de gehele dag plat. Wordt er niet beter op daar en de service gaat ook al achteruit.

Ik zit bij Binck en Lynx dus mocht er een uitvallen kan ik handelen en positie borgen met de ander,behalve als Euronext uitvalt .

Ik zit ook bij Alex, daar gelukkig geen storing (y)

Zat ik vroeger ook maar wat is nu het verschil van Alex en Binck ?

• Bakstenen
07 mei 2015 12:17 #7963 door ArnoB

Bakstenen schreef :

ArnoB schreef : Bij DeGiro ligt vandaag de boel al weer de gehele dag plat. Wordt er niet beter op daar en de service gaat ook al achteruit.

Ik zit bij Binck en Lynx dus mocht er een uitvallen kan ik handelen en positie borgen met de ander,behalve als Euronext uitvalt .

Ik zit ook bij Alex, daar gelukkig geen storing (y)

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
07 mei 2015 12:15 #7962 door ArnoB

Bakstenen schreef :

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef : Goedemorgen
Kans voor een dirty dance?morgen de cijfers uit amerika kan dus flink op en neer

Gezien het cijfer van gisteren zou het wel eens weg kunnen zakken op dat cijfer, maar flinke beweging allerlei kanten op maakt een grotere kans :P

klopt daarom een call en put kopen,alleen wat doe ik ik koop een call zie het iets oplopen denk wacht even,met dit soort dingen moet je nooit wachten :evil:

Als je daarna winst heb genomen had je inmiddels weer de call opnieuw kunnen opnemen :woohoo:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
07 mei 2015 12:10 #7961 door Bakstenen

• Bakstenen
Tijd voor maken pagina: 0.702 seconden