Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fluxtrader
-
Alleen weet je dat nooit van te vorenArnoB schreef :
Het meest profiteer je uiteraard in een zijwaartse markt en dan zou je zelfs nog telkens een hogere call kunnen verkopen.Bakstenen schreef :
Juist je koopt en zet gelijk een verkoop in op 10 punten verder ,zakt de koers hierna weer 1 erbij op 10 punten lager ,let op dit is de AEX dus geen FTI koersen ,alleen hoe die handelt als de koers blijft stijgen zegt die niet want even later heb je alles verkocht en de koers zakt niet meer als 10 puntenArnoB schreef :
Je hebt er dus 10 punten lager telkens 1 bijgekocht en bij 10 punten omhoog verkoop je er weer 1?Bakstenen schreef : Simon,
.
Bij 1 streep omhoog neem je dan geen posities op, totdat je bij een consolidatie periode komt....
- Bakstenen
-
hier mijn visie op de Dollar zoals ik al eerder liet weten verleden week zag ik een koop moment ,we zitten in een stijgende lijn richtpunt is de rode lijn boven de 200 MA wij zijn boven de Tline en de 50 MA alles positief ,waar die rode lijn met pijl staat zou ik long zijn gegaan.
- Bakstenen
-
Het meest profiteer je uiteraard in een zijwaartse markt en dan zou je zelfs nog telkens een hogere call kunnen verkopen.Bakstenen schreef :
Juist je koopt en zet gelijk een verkoop in op 10 punten verder ,zakt de koers hierna weer 1 erbij op 10 punten lager ,let op dit is de AEX dus geen FTI koersen ,alleen hoe die handelt als de koers blijft stijgen zegt die niet want even later heb je alles verkocht en de koers zakt niet meer als 10 puntenArnoB schreef :
Je hebt er dus 10 punten lager telkens 1 bijgekocht en bij 10 punten omhoog verkoop je er weer 1?Bakstenen schreef : Simon,
.
Bij 1 streep omhoog neem je dan geen posities op, totdat je bij een consolidatie periode komt....
- ArnoB
-
.
- Bakstenen
-
Flux heeft een punt je kan zelf ook onderzoek doen, maar ik heb het gedeeltelijk onderzocht er zijn uiteraard twee kanten aan zijn verhaal (eigenlijk meerdere) vanaf het dieptepunt heeft die altijd gelijk alleen dat laat hij niet weten hoe hij (zij) handelt hij laat weten dat op 500 koop je en verkoopt op 510 en dan? dat is ongewis.
Als je dit wilt uitzoeken begin je gewoon op de top,toen jaren geleden legio Lease begon heb ik het ook zo gedaan gewoon op de top kopen en kijken wat er gebeurd heb er goed aan verdiend alhoewel je alleen de verliezers hoort op tv en internet.
Maar goed nu to the point ik ben begonnen op 17 juli 2007 kopen op 560,eerste datum is aankoop tweede erachter als er een sluiting is 10 punten hoger,komt de koers dan weer lager verkoop je er weer 1
17-7 560
25-7 550
26-7 540 9-10 10 .....
- ArnoB
-
zijn uiteraard gekke dagen,met een Grexit of Brexit een uitspraak en je lacht of hulit
- Bakstenen
-
Flux heeft een punt je kan zelf ook onderzoek doen, maar ik heb het gedeeltelijk onderzocht er zijn uiteraard twee kanten aan zijn verhaal (eigenlijk meerdere) vanaf het dieptepunt heeft die altijd gelijk alleen dat laat hij niet weten hoe hij (zij) handelt hij laat weten dat op 500 koop je en verkoopt op 510 en dan? dat is ongewis.
Als je dit wilt uitzoeken begin je gewoon op de top,toen jaren geleden legio Lease begon heb ik het ook zo gedaan gewoon op de top kopen en kijken wat er gebeurd heb er goed aan verdiend alhoewel je alleen de verliezers hoort op tv en internet.
Maar goed nu to the point ik ben begonnen op 17 juli 2007 kopen op 560,eerste datum is aankoop tweede erachter als er een sluiting is 10 punten hoger,komt de koers dan weer lager koop je er weer 1
17-7 560
25-7 550
26-7 540 9-10 10
27-7 530 9-10 10
1-8 530 2-8 10
6-8 520 8-8 10
9-8 520 4-9 10
10-8 510 31-8 10
10-8 500 13-8 10
16-8 500 17-8 10
16-8 490 17-8 10
17-8 480 17-8 10
hierna weer omhoog tot 16-10
16-10 550
22-10 540 29-10 10
1-11 540 10
7-11 530
9-11 520
9-11 510 12-12 10
16-11 500 6-12 10
20-11 490 28-11 10
12-12 510
19-12 500 21-12 10
2-1-08 500
4-1 490
11-1 480
16-1 470
21-1 450
21-1 440
21-1 430
22-1 420
22-1 410 hierna een gang omhoog tot 490
Dus op 22 januari 2008 sta je met 17 FTI gemiddeld op 489 verkocht op AEX 410 al 270.000,00 euries in de min buiten de margin je heb 15 x 10 punten binnen is 30.000,00 euries
Vanaf dit diepte punt gaat de AEX weer terug naar 490 dan ben je er weer 9 kwijt alleen hierna gaan we naar 210
Conclusie maar dat heb ik al meer gezegd als je gewoon altijd elke maand koopt is er niets aan de hand met dit systeem moet je hele diepe zakken hebben
- Bakstenen
-
Valuta EUR/USD een stapje terug
- ArnoB
-
Fluxtrader schreef : Waarom wil je alles op een presenteerblaadje? En dan? Dan laat ik een overzicht zien van hoe mijn trades zijn gegaan. Wat doe jij dan? Kan jij controleren of die echt zijn? Ga jij dan direct ook zo handelen of moet ik weer met verdere bewijzen komen?
Mijn trades weerspiegelen wat ik me kan veroorloven en het is niet gezegd dat jij dat ook kan.
Wees blij met de hint die ik gegeven heb en ga zelf aan de slag met excel en voer een backtest uit.
Kijk of het iets voor jou is een doe er je voordeel mee.
SimonF schreef :
Fluxtrader schreef : Wat valt er niet te begrijpen?
We staan nu op 500. Dan ga je bijv. long met 1 FTI.
Zolang de aex tussen 490 en 510 blijft doe je niets.
Gaat ie door die 510 heen dan verkoop je je FTI waarna je 2000 euro winst pakt.
Gaat ie door de 490 heen dan verdubbel je je positie. Je hebt er dan 2. En sta je 2000 euro op verlies.
Gaat ie daarna weer omhoog en door de 500 heen dan halveer je je positie. Je hebt er dan nog 1 over maar je hebt wel 2000 euro winst op die afgesloten positie terwijl die 1 FTI die je nog hebt op BE staat, Gaat ie door naar 510 dan sluit je ook die ander met weer 2000 euro winst. Totale winst 4000 euro.
Je maakt optimaal gebruik van het feit dat de koers altijd fluctueert. Hoevaak heb je de laatste maanden niet gezien dat het 's ochtends 10 punten steeg waarna het 's middags weer net zo hard naar beneden ging. Da's wel lekker verdienen kan ik je zeggen.
En wat de marge en het risico betreft dat is volledig af te dekken door contra trades te doen. Waar je ook nog eens op verdient.
Beste fluxtrader,
Je moet in de loop der jaren honderden keren gekocht en verkocht hebben.
Is het nou zo moeilijk om een concreet voorbeeld te geven met echte cijfers, wat dus controleerbaar is, van je acties, inklusief
je neutraliseren door contra trades( waardoor je ook winst maakt) .
Iedereen hier wil graag accepteren dat je een fantastisch goed systeem hebt, maar bewijs het dan.
Beste fluxtrader,
Je kan dus niet waarmaken wat je hebt beweerd.
Ik weet genoeg en ik kom hier niet meer op terug, nog veel succes met je systeem.
- SimonF
-
- C49
-
Mijn trades weerspiegelen wat ik me kan veroorloven en het is niet gezegd dat jij dat ook kan.
Wees blij met de hint die ik gegeven heb en ga zelf aan de slag met excel en voer een backtest uit.
Kijk of het iets voor jou is een doe er je voordeel mee.
SimonF schreef :
Fluxtrader schreef : Wat valt er niet te begrijpen?
We staan nu op 500. Dan ga je bijv. long met 1 FTI.
Zolang de aex tussen 490 en 510 blijft doe je niets.
Gaat ie door die 510 heen dan verkoop je je FTI waarna je 2000 euro winst pakt.
Gaat ie door de 490 heen dan verdubbel je je positie. Je hebt er dan 2. En sta je 2000 euro op verlies.
Gaat ie daarna weer omhoog en door de 500 heen dan halveer je je positie. Je hebt er dan nog 1 over maar je hebt wel 2000 euro winst op die afgesloten positie terwijl die 1 FTI die je nog hebt op BE staat, Gaat ie door naar 510 dan sluit je ook die ander met weer 2000 euro winst. Totale winst 4000 euro.
Je maakt optimaal gebruik van het feit dat de koers altijd fluctueert. Hoevaak heb je de laatste maanden niet gezien dat het 's ochtends 10 punten steeg waarna het 's middags weer net zo hard naar beneden ging. Da's wel lekker verdienen kan ik je zeggen.
En wat de marge en het risico betreft dat is volledig af te dekken door contra trades te doen. Waar je ook nog eens op verdient.
Beste fluxtrader,
Je moet in de loop der jaren honderden keren gekocht en verkocht hebben.
Is het nou zo moeilijk om een concreet voorbeeld te geven met echte cijfers, wat dus controleerbaar is, van je acties, inklusief
je neutraliseren door contra trades( waardoor je ook winst maakt) .
Iedereen hier wil graag accepteren dat je een fantastisch goed systeem hebt, maar bewijs het dan.
- Fluxtrader
-
- Bakstenen
-
had je het laatst over
Bakstenen schreef : Zit mij nu te vervelen op het vliegveld
- gretsch
-
- Bakstenen
-
je had het laatst over een soort ongeldige bodem op de euro/usd, zou je dat misschien toe willen lichten?
ik heb daar ook wel een mening over aan de hand van mijn astro ( daily) chart, maar ben benieuwd naar jou TA mening
misschien kun jij hier een chart plaatsen waarom je dat denkt, dan zal ik dat ook doen met een chart gemaakt in timingsolution, kunnen we beide eens vergelijken en combineren en is mischien wel leuk om te volgen.
het gaat dus om LT, niet om daytrade charts.
groet,
Gretsch
- gretsch
-