Day Trading
klopt daarom een call en put kopen,alleen wat doe ik ik koop een call zie het iets oplopen denk wacht even,met dit soort dingen moet je nooit wachtenArnoB schreef :
Gezien het cijfer van gisteren zou het wel eens weg kunnen zakken op dat cijfer, maar flinke beweging allerlei kanten op maakt een grotere kansBakstenen schreef : Goedemorgen
Kans voor een dirty dance?morgen de cijfers uit amerika kan dus flink op en neer

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
- ArnoB
-
Gezien het cijfer van gisteren zou het wel eens weg kunnen zakken op dat cijfer, maar flinke beweging allerlei kanten op maakt een grotere kansBakstenen schreef : Goedemorgen
Kans voor een dirty dance?morgen de cijfers uit amerika kan dus flink op en neer

- ArnoB
-
Alvast de call 480 gekochtBakstenen schreef : Goedemorgen
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-

- ArnoB
-
Zou geen goed teken zijn voor Europa de komende jaren als dit inderdaad gaat gebeuren.
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
- Fluxtrader
-
Goud beweegt inmiddels sinds half maart al in een zijwaartse tradingrange, verwacht hier nu snel een uitbraak komen.
- ArnoB
-
Was een flinke daling vandaag, helaas niet volledig mee kunnen pakkenBakstenen schreef : Weet niet wat er aan de hand is maar gaat erg hard zo, FDAX al vanaf de high 470 punten in de min ,FTI 13,5 punt in de min ,weet dat de rente stijgt in Duitsland en misschien dat daarom sommige alvast de aandelen dumpen want mocht de rente verder stijgen dan zullen er een hoop lieden obligaties verkopen ,is gek je verwacht een stijging van de rente in de USA begint die in Duitsland ,vandaar dat ook de euro stijgt

- ArnoB
-
- Bakstenen
-
en alles weer gesloten dat ging effe van rapidoBakstenen schreef : Er is altijd een tijdelijke top
maar zoals ik gisteren al aan gaf zo lang de FDAX onder de EMA8 en ook nog de mA 50 is niet voor een swing trade long gaan althans ik, net een short trade gedaan ik zag dat de FDAX niet boven de MA 50 kon komen ,er ontwikkeld zich nu een bearisch Harami gisteren was er een hanging man maar geen een uit het boekje vandaag de bevestiging dat we lager gaan ik ga dadelijk weer short
- Bakstenen
-

maar zoals ik gisteren al aan gaf zo lang de FDAX onder de EMA8 en ook nog de mA 50 is niet voor een swing trade long gaan althans ik, net een short trade gedaan ik zag dat de FDAX niet boven de MA 50 kon komen ,er ontwikkeld zich nu een bearisch Harami gisteren was er een hanging man maar geen een uit het boekje vandaag de bevestiging dat we lager gaan ik ga dadelijk weer short
- Bakstenen
-
- ArnoB
-