Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

07 mei 2015 12:09 #7960 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef : Goedemorgen
Kans voor een dirty dance?morgen de cijfers uit amerika kan dus flink op en neer

Gezien het cijfer van gisteren zou het wel eens weg kunnen zakken op dat cijfer, maar flinke beweging allerlei kanten op maakt een grotere kans :P

klopt daarom een call en put kopen,alleen wat doe ik ik koop een call zie het iets oplopen denk wacht even,met dit soort dingen moet je nooit wachten :evil:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
07 mei 2015 12:06 #7959 door ArnoB
De DAX kan even terug naar de 11280 / 11300 denk ik.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
07 mei 2015 11:46 #7958 door ArnoB
Bij DeGiro ligt vandaag de boel al weer de gehele dag plat. Wordt er niet beter op daar en de service gaat ook al achteruit.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
07 mei 2015 10:26 #7957 door ArnoB

Kans voor een dirty dance?morgen de cijfers uit amerika kan dus flink op en neer

Gezien het cijfer van gisteren zou het wel eens weg kunnen zakken op dat cijfer, maar flinke beweging allerlei kanten op maakt een grotere kans :P

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
07 mei 2015 09:39 #7956 door Bakstenen

Alvast de call 480 gekocht

• Bakstenen
07 mei 2015 09:33 #7955 door Bakstenen
Goedemorgen

• Bakstenen
07 mei 2015 08:43 #7954 door ArnoB
DAX futures voorbeurs al een flink stapje terug en zet een flinke bearish engulfing neer, daarmee lijkt verder vervolg naar beneden vandaag de beste hand te hebben :bear:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
07 mei 2015 08:39 #7953 door ArnoB
Goedemorgen, vandaag de eerste stappen van een Brexit?
Zou geen goed teken zijn voor Europa de komende jaren als dit inderdaad gaat gebeuren.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
06 mei 2015 16:31 #7952 door Bakstenen
Draghi zal dit wel niet leuk vinden,Euro omhoog rente omhoog terwijl het de bedoeling was dat het omgekeerd zou werken dat geld rond strooien euro is op weg naar de 1,16

• Bakstenen
06 mei 2015 14:51 #7951 door Fluxtrader
Waar is dat allemaal op gebaseerd?

• Fluxtrader
  • Fluxtrader's Profielfoto
06 mei 2015 08:43 #7950 door ArnoB
Goedemorgen, vandaag verwacht ik verder druk naar beneden. Morgen enig sinds zijwaartse beweging / afwachtende houding... Kijken wat de koersen ons gaan vertellen.

Goud beweegt inmiddels sinds half maart al in een zijwaartse tradingrange, verwacht hier nu snel een uitbraak komen.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
06 mei 2015 00:27 #7949 door ArnoB

Bakstenen schreef : Weet niet wat er aan de hand is maar gaat erg hard zo, FDAX al vanaf de high 470 punten in de min ,FTI 13,5 punt in de min ,weet dat de rente stijgt in Duitsland en misschien dat daarom sommige alvast de aandelen dumpen want mocht de rente verder stijgen dan zullen er een hoop lieden obligaties verkopen ,is gek je verwacht een stijging van de rente in de USA begint die in Duitsland ,vandaar dat ook de euro stijgt

Was een flinke daling vandaag, helaas niet volledig mee kunnen pakken :(

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
05 mei 2015 19:31 #7948 door Bakstenen
Weet niet wat er aan de hand is maar gaat erg hard zo, FDAX al vanaf de high 470 punten in de min ,FTI 13,5 punt in de min ,weet dat de rente stijgt in Duitsland en misschien dat daarom sommige alvast de aandelen dumpen want mocht de rente verder stijgen dan zullen er een hoop lieden obligaties verkopen ,is gek je verwacht een stijging van de rente in de USA begint die in Duitsland ,vandaar dat ook de euro stijgt

• Bakstenen
05 mei 2015 19:00 #7947 door Bakstenen

Bakstenen schreef : Er is altijd een tijdelijke top :whistle:
maar zoals ik gisteren al aan gaf zo lang de FDAX onder de EMA8 en ook nog de mA 50 is niet voor een swing trade long gaan althans ik, net een short trade gedaan ik zag dat de FDAX niet boven de MA 50 kon komen ,er ontwikkeld zich nu een bearisch Harami gisteren was er een hanging man maar geen een uit het boekje vandaag de bevestiging dat we lager gaan ik ga dadelijk weer short

en alles weer gesloten dat ging effe van rapido

• Bakstenen
05 mei 2015 16:35 #7946 door Bakstenen
Er is altijd een tijdelijke top :whistle:
maar zoals ik gisteren al aan gaf zo lang de FDAX onder de EMA8 en ook nog de mA 50 is niet voor een swing trade long gaan althans ik, net een short trade gedaan ik zag dat de FDAX niet boven de MA 50 kon komen ,er ontwikkeld zich nu een bearisch Harami gisteren was er een hanging man maar geen een uit het boekje vandaag de bevestiging dat we lager gaan ik ga dadelijk weer short
Bijlagen:

• Bakstenen
05 mei 2015 14:57 #7945 door ArnoB
Tijdelijke top vandaag?

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.690 seconden