Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

19 aug 2014 12:09 #2356 door Gompie

ArnoB schreef :

Gompie schreef :

ArnoB schreef : Indien de DAX onder de 9318 duikt zou dit wel eens een top kunnen zijn

Goedemorgen heren. Op 9340 heb ik een 38,2% Fibo in de daggrafiek.

[/color]

Mooi punt voor een topje toch O:)

Dat dacht ik ook, wilde het even melden :bell:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
19 aug 2014 11:56 #2355 door ArnoB

Gompie schreef :

ArnoB schreef : Indien de DAX onder de 9318 duikt zou dit wel eens een top kunnen zijn

[/color]

Mooi punt voor een topje toch O:)

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
19 aug 2014 11:16 #2354 door Gompie

[/color]
Bijlagen:

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
19 aug 2014 10:25 #2353 door ArnoB

C49 schreef : EURUSD 1 hr.
1.3360 is tot nu toe rejected , er schijnt een grote optiepositie af te lopen op 1.3350 NYC
misschien voorzichtige short anticiperend op een neerwaartse uitbraak na NYC.Zeer korte stop boven 1.3365 ?
Daily stop ligt rond 1.3410

Op 1,3333 is al diverse malen steun gevonden de afgelopen dagen, maar een uitbraak naar beneden lijkt meeste voor de handliggend

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
19 aug 2014 10:22 - 19 aug 2014 10:22 #2352 door ArnoB
Indien de DAX onder de 9318 duikt zou dit wel eens een top kunnen zijn
Laatst bewerkt: 19 aug 2014 10:22 door ArnoB.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
19 aug 2014 10:08 #2351 door C49
EURUSD 1 hr.
1.3360 is tot nu toe rejected , er schijnt een grote optiepositie af te lopen op 1.3350 NYC
misschien voorzichtige short anticiperend op een neerwaartse uitbraak na NYC.Zeer korte stop boven 1.3365 ?
Daily stop ligt rond 1.3410

Bijlagen:

• C49
  • C49's Profielfoto
19 aug 2014 10:04 - 19 aug 2014 10:05 #2350 door Syncophase

Knakenpoetser schreef :

Bakstenen schreef :

Syncophase schreef :

Knakenpoetser schreef : Ik gloof ook niets van het naar je hand zetten van de markt.

Geloven hoeft ook niet, die jongens van de Rabo dachten dat het zelfs zo hoorde.

Zijn twee verschillende dingen, door de Rabo en nog en paar werd er een range neer gezet, maar daar hoef je nog niet op te handelen, wij hadden het over dat iemand x futures of wat ook gebruikt om de boel hoger te zetten of lager, kan misschien wel even maar als de grote meute hoger denkt gaan we ook hoger ,persoonlijk denk ik ook niet dat als ik een stop op b.v de ES heb leggen 4 punten lager dat de MM het veelvoudige erin zet om die stop op te halen,maar iedereen is vrij om te denken hier. :woohoo:

Je moet idd wel veel geld meebrengen om tegen de markt in de ES een paar punten hoger of lager te zetten om een stop omzeep te helpen.
Ik heb ook zo mijn twijfels over optie expiratie belangen. Ook hier geloof ik niet dat een hele beurs hoger of lager wordt gezet om een optie serie op 0 te laten expireren. De tegenhanger komt dan juist ITM.

Derivaten markt Asd dik gekrompen, invloed veel beperkter. Voorheen was het regel dat expi gestuurd werd, de bekende dikke inktvlek op de tickchart. Iedereen dekte z'n belangen af. Zo ging dat in de BV Nederland.
Laatst bewerkt: 19 aug 2014 10:05 door Syncophase.

• Syncophase
  • Syncophase's Profielfoto
19 aug 2014 09:58 #2349 door Bakstenen
:[/quote]

Je moet idd wel veel geld meebrengen om tegen de markt in de ES een paar punten hoger of lager te zetten om een stop omzeep te helpen.
Ik heb ook zo mijn twijfels over optie expiratie belangen. Ook hier geloof ik niet dat een hele beurs hoger of lager wordt gezet om een optie serie op 0 te laten expireren. De tegenhanger komt dan juist ITM.[/quote]
Als mensen scheef zitten is/zijn de beurs/mm oplichters,maar als ze goed zitten wat dan?

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
19 aug 2014 09:52 #2348 door Knakenpoetser

Bakstenen schreef :

Syncophase schreef :

Knakenpoetser schreef : Ik gloof ook niets van het naar je hand zetten van de markt.

Geloven hoeft ook niet, die jongens van de Rabo dachten dat het zelfs zo hoorde.

Zijn twee verschillende dingen, door de Rabo en nog en paar werd er een range neer gezet, maar daar hoef je nog niet op te handelen, wij hadden het over dat iemand x futures of wat ook gebruikt om de boel hoger te zetten of lager, kan misschien wel even maar als de grote meute hoger denkt gaan we ook hoger ,persoonlijk denk ik ook niet dat als ik een stop op b.v de ES heb leggen 4 punten lager dat de MM het veelvoudige erin zet om die stop op te halen,maar iedereen is vrij om te denken hier. :woohoo:

Ik heb ook zo mijn twijfels over optie expiratie belangen. Ook hier geloof ik niet dat een hele beurs hoger of lager wordt gezet om een optie serie op 0 te laten expireren. De tegenhanger komt dan juist ITM.

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
19 aug 2014 09:51 #2347 door Linkerbaan
had nog niet zo snel zoveel kracht verwacht.
Even alle verwachtingen/plaatjes etc resetten en bekijken.
Aanval op ws lijnen en de 401,5 stelde niets voor als weerstand....

indicators 15 min natuurlijk in de divergentie

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
19 aug 2014 09:51 #2346 door Syncophase

Bakstenen schreef :

Syncophase schreef :

Daar heb je wel een punt. Denk ook dat het vooral een Calimero verhaal is, mm's ed zitten echt niet op die paar ordertjes van mij te wachten, maar het is wel degelijk mogelijk. En er zijn centen mee te verdienen, dus zo geschiede.

• Syncophase
19 aug 2014 09:34 #2345 door Linkerbaan

Partimetrader schreef :

Fred schreef : Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden tot hoe hoog dit nog gaat..... :ohmy:

Me too dit is niet normaal vrijdag bijna derde wereldoorlog en we zijn enige dagen verder en het is overal weer pais en vree?

ja juist als je zoiets gaat denken, knalt het de tegenovergestelde kant op
(nogmaals, denk aan fukushima voorbeeld)

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
19 aug 2014 09:30 #2344 door Bakstenen

Syncophase schreef :

• Bakstenen
19 aug 2014 09:24 #2343 door Partimetrader

Fred schreef : Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden tot hoe hoog dit nog gaat..... :ohmy:

Me too dit is niet normaal vrijdag bijna derde wereldoorlog en we zijn enige dagen verder en het is overal weer pais en vree?

• Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
19 aug 2014 09:24 - 19 aug 2014 09:58 #2342 door Bakstenen

volgende doel is 403-403,3 dan 404,4 en daarna de high, maar dat lijk mij sterk dat het in een streep gaat, alhoewel er een hoop mensen short zitten en die moeten kopen als ze eruit gaan,ik heb het over de FTI
Laatst bewerkt: 19 aug 2014 09:58 door Bakstenen. Reden: 0 teveel

• Bakstenen
19 aug 2014 09:23 #2341 door Syncophase

• Syncophase
Tijd voor maken pagina: 0.933 seconden