Day Trading
Ha ha , van Gaal zou zeggen ben ik nu zo slim of jij zo dom, maar in tegenstelling tot anderen wil ik geld verdienen en dit ook binnen harken op forums lees je altijd over de grote klappers die ze maken ,prima ik doe het met kleine beetjes en liefst zonder risico, hier mijn reden voor het uitstappen,1 er zijn twee zekerheden in dit leven ,de dood en de belasting,dus moet ik ook verder kijken ,de meeste mensen die beleggen hebben 3 MA in hun grafiek, de 20 50 en 200 ,je kan zeggen dat is larie koek maar je kan ook zeggen ,ik neem winst en kijk even rustig aan wat de koers doet en gaat die erover heen en sluit er ook dan kan ik alsnog opnieuw instappen , in de grafiek is de blauwe lijn de MA 50 die is ongeveer 16850,ik heb meestal speeders en die kan je niet handelen na 18.30 ,vandaar dat ik eruit stapte ,alles gaat niet in een lijn omlaag en naar boven, maar ik kan het mis hebben,pech gehad maar geen verliesIndia schreef :
Bakstenen schreef : [,heb vanavond mijn longs op de DOW gesloten en wacht rustig af ,maar ik zie alleen maar kansen omhoog
Gelukkig, er zijn ook nog pro's.
Echter, overdrijven is ook een vak. Voorbeeld: 'Ik zie alleen maar kansen omhoog'.
Dan zou ik toch echt long gaan of blijven.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef :
Als je veel op forums kom dan wordt je gebrainwasht met alle verdoem en complot verhalen, "de euro is ten dode opgeschreven"de dollar verdwijnt"Rusland valt binnenkort Europa aan" en ga zo maar door ,dan krijg je alleen maar kreten van "ik ga 50 k short"ik ga 30 futures long"als ik even niets te doen heb lees ik die verhalen gewoon een mens moet toch ook eens lachen, maar nu over de beurs,alle nieuws zit als het goed is in de beurs, zit het er niet in dan is het een schrik reactie en een koop moment .Partimetrader schreef : Dank je wel LB voor je duidelijke analyse. Ik zit short met niet al te grote positie. Mede omdat zoals weer blijk dat op ze basis van gesprekken zonder uitkomst al weer deze stijging teweeg brengen. Op basis van de economie stijgen of dalen beurzen lijkt wel niet meer. Alleen op basis van hoop en vrees? Het grote plaatje lijkt ook te toppen althans zoals ik er naar kijk. Een saaiwaarts weekje behoort zeker tot de mogelijkheden mede wat je aangeeft Yellen en Dragi. Deze hebben de macht om de beurs daar hen te brengen waar ze willen. Dat laatste maakt het er niet eenvoudiger op. Dat hebben we eerder gezien. Blind long op basis van Dragi durf ik ook niet echt meer. Maar ja we zullen zien waar we eind van de week staan.
Zelf doe ik niets of bijna niets met de AEX omdat die weinig beweegt en dan kan je beter net als Fred opties schrijven, maar hoe ik er tegen aan kijk is zo, we hebben een paniek sell gehad op woensdag 8-8 en er stond een mooie spinning top, de volgende candle geeft dan de richting aan en dat was een groene ,hierna een inside dan een doji en een volgende bullisch candle ,de volgende is een shooting star onderin een down trend en nu een candle vandaag die met een gap opent ,de zwart lijn is de 200 MA en daar zijn we vandaag boven gesloten, ik zou niet short zijn gegaan ,heb vanavond mijn longs op de DOW gesloten en wacht rustig af ,maar ik zie alleen maar kansen omhoog
Je hebt gelijk, maar sinds gisteravond zit ik toch ook 2 fti's short.
- Fred
-
Bakstenen schreef : [,heb vanavond mijn longs op de DOW gesloten en wacht rustig af ,maar ik zie alleen maar kansen omhoog
Gelukkig, er zijn ook nog pro's.
Echter, overdrijven is ook een vak. Voorbeeld: 'Ik zie alleen maar kansen omhoog'.
Dan zou ik toch echt long gaan of blijven.
- India
-
Als je veel op forums kom dan wordt je gebrainwasht met alle verdoem en complot verhalen, "de euro is ten dode opgeschreven"de dollar verdwijnt"Rusland valt binnenkort Europa aan" en ga zo maar door ,dan krijg je alleen maar kreten van "ik ga 50 k short"ik ga 30 futures long"als ik even niets te doen heb lees ik die verhalen gewoon een mens moet toch ook eens lachen, maar nu over de beurs,alle nieuws zit als het goed is in de beurs, zit het er niet in dan is het een schrik reactie en een koop moment .Partimetrader schreef : Dank je wel LB voor je duidelijke analyse. Ik zit short met niet al te grote positie. Mede omdat zoals weer blijk dat op ze basis van gesprekken zonder uitkomst al weer deze stijging teweeg brengen. Op basis van de economie stijgen of dalen beurzen lijkt wel niet meer. Alleen op basis van hoop en vrees? Het grote plaatje lijkt ook te toppen althans zoals ik er naar kijk. Een saaiwaarts weekje behoort zeker tot de mogelijkheden mede wat je aangeeft Yellen en Dragi. Deze hebben de macht om de beurs daar hen te brengen waar ze willen. Dat laatste maakt het er niet eenvoudiger op. Dat hebben we eerder gezien. Blind long op basis van Dragi durf ik ook niet echt meer. Maar ja we zullen zien waar we eind van de week staan.
Zelf doe ik niets of bijna niets met de AEX omdat die weinig beweegt en dan kan je beter net als Fred opties schrijven, maar hoe ik er tegen aan kijk is zo, we hebben een paniek sell gehad op woensdag 8-8 en er stond een mooie spinning top, de volgende candle geeft dan de richting aan en dat was een groene ,hierna een inside dan een doji en een volgende bullisch candle ,de volgende is een shooting star onderin een down trend en nu een candle vandaag die met een gap opent ,de zwart lijn is de 200 MA en daar zijn we vandaag boven gesloten, ik zou niet short zijn gegaan ,heb vanavond mijn longs op de DOW gesloten en wacht rustig af ,maar ik zie alleen maar kansen omhoog
- Bakstenen
-
- Partimetrader
-
www.tradingtalk.nl/index.php/forum/tradi...rading?start=20#2281Partimetrader schreef : Plaatje kan ik niet terug vinden LB wil je hem mailen?
- ArnoB
-
- Partimetrader
-
- Partimetrader
-

- ArnoB
-
Partimetrader schreef : Ik zit nog steeds short vanaf 399.5 nog geen flikker verdient wellicht geduld bewaren?
beste PT trader,
als ik naar m'n indicators kijk, zou je een goede kans moeten maken.
Maar ik ben bang dat er een heel saai weekje aan komt, richting centrale bank geneuzel eind deze week.
Yellen, Draghi, ze gaan allemaal weer hun bakkes opentrekken en dan is het wrsch tot die tijd lekker iets anders gaan doen en vooral oppassen met posities tegen einde week.
Zie plaatje vanochtend 09.52 uur.
Het gaat natuurlijk zo uitkomen dat we precies tijdens die CB boys & girls op de 'make or brake' plek komen in de grafieken.
Bij mij is dat oa de Gann lijn. Kortom, kans is groot dat we buitenspel staan of je moet willen gokken
althans is mijn nederige mening.
Ook voor Charles geldt dus wederom: pas op met anderen blind volgen
Lijkt me verstandig, ondanks dat de S&P en DOW gewoon omhoog cruisen...Partimetrader schreef : Ik zit nog steeds short vanaf 399.5 nog geen flikker verdient wellicht geduld bewaren?
- ArnoB
-
- Partimetrader
-
ArnoB schreef :
1 op de 7, dat is best bizar veel...Linkerbaan schreef : ondertussen, in hamburger-land.....
1 op 7 bij de voedselbank.... bijna 50 miljoen
www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/1-op-...n-bij-de-voedselbank
3. Toegelicht: Armoede in Nederland
De armoede in Nederland neemt van jaar tot jaar toe: 1,3 miljoen mensen leven in
armoede. In totaal zijn dat ruim 664.000 huishoudens waar ruim 375.000 minderjarige
kinderen opgroeien
• Dat is 1 op de 9 kinderen
• Tienduizenden kinderen zitten dagelijks met honger in de klas
(Cijfers over 2012. Bron: Armoedesignalement 2013)
- Gompie
-
1 op de 7, dat is best bizar veel...Linkerbaan schreef : ondertussen, in hamburger-land.....
- ArnoB
-
Charles schreef :
Linkerbaan schreef :
Charles schreef :
Linkerbaan schreef : ondertussen, in hamburger-land.....
hoe gaat 't met de weekend short?
niet meegenomen, vertrouwde het niet teveel kracht up vrijdagavond
How convenient!
zekers, scheelde toch weer wat punten verlies
of
had ik nog ff moeten inloggen voor jou dan hier op TT om dat te melden?
of had ik maar gewoon tegen m'n gevoel in moeten laten staan omdat ik het jou niet gemeld heb