Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

19 aug 2014 09:21 #2340 door Bakstenen

Bakstenen schreef :

India schreef :

Bakstenen schreef : Heb nog even gekeken naar mijn uitvoeringen,ik kocht speeders 13 aug op 2,76 en verkocht op 3,09 op 14 aug kocht ik ze voor 3,27 en op 4 verkocht, vandaag andere uitoefenprijs gekocht op 2,05 en verkocht op 2,48 ,je ziet geen grote winsten ,maar is winst

Goedemorgen, als je op de aex handelt, dan ben je bent nog slimmer dan ik dacht. Gisteren bewoog de aex max. 2 punten (DL - DH) en jij koopt op 2,05 en verkoopt op 2,48, dat is ruim 4 punten. Respect!

heb nog even naar de koers gekeken en de laatste die ik verkocht doet nu 2,80 ,maar van achterom kijken krijg je een scheve nek, zit nu long DAX ook weer met speeders en CFD ,doel is 9329

en eruit, door het getik hier wel een instap over het hoofd gezien ,maar goed je kan niet alles hebben, en oja ik zit ook wel eens scheef hoor

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
19 aug 2014 09:21 #2339 door Fred
Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden tot hoe hoog dit nog gaat..... :ohmy:

• Fred
  • Fred's Profielfoto
19 aug 2014 09:14 - 19 aug 2014 09:17 #2338 door Linkerbaan
puntje long gepakt met fti's
en bij m'n koersdoel verkocht ;-)

maar hij gaat gewoon door..... :ohmy:
Laatst bewerkt: 19 aug 2014 09:17 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
19 aug 2014 09:13 #2337 door Linkerbaan

Linkerbaan schreef :

Fred schreef :

Linkerbaan schreef : plaatje

lukt niet

waar, waar, waar???

je hebt 'm al via email

gaat erom dat ik verwacht totch naar die 401,5 zone = 61,8 fibo

voila

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
19 aug 2014 09:11 #2336 door Bakstenen

Partimetrader schreef : Er is maar een richting en dat is up?

Na elke stijging komt een daling :woohoo:

• Bakstenen
19 aug 2014 09:08 #2335 door Bakstenen

India schreef :

Bakstenen schreef : Heb nog even gekeken naar mijn uitvoeringen,ik kocht speeders 13 aug op 2,76 en verkocht op 3,09 op 14 aug kocht ik ze voor 3,27 en op 4 verkocht, vandaag andere uitoefenprijs gekocht op 2,05 en verkocht op 2,48 ,je ziet geen grote winsten ,maar is winst

Goedemorgen, als je op de aex handelt, dan ben je bent nog slimmer dan ik dacht. Gisteren bewoog de aex max. 2 punten (DL - DH) en jij koopt op 2,05 en verkoopt op 2,48, dat is ruim 4 punten. Respect!

heb nog even naar de koers gekeken en de laatste die ik verkocht doet nu 2,80 ,maar van achterom kijken krijg je een scheve nek, zit nu long DAX ook weer met speeders en CFD ,doel is 9329

• Bakstenen
19 aug 2014 09:08 #2334 door Partimetrader
Er is maar een richting en dat is up?

• Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
19 aug 2014 09:00 #2333 door Knakenpoetser
Huppekee :-)

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
19 aug 2014 09:00 #2332 door Bakstenen

India schreef :

sorry was de DOW
De volgende gebruiker (s) zei dank u: India

• Bakstenen
19 aug 2014 08:49 #2331 door India

• India
  • India's Profielfoto
19 aug 2014 08:49 #2330 door Knakenpoetser

Bakstenen schreef :

Partimetrader schreef : Wat je schrijft kan kloppen, maar ik zie ook lagere toppen en lagere bodems. Op basis daarvan zou je menen dat de kracht er uit is en dat weer eerdaags weer kunnen gaan toppen. Maar je je hebt ook gelijk dat op diverse forums de meningen flink uit elkaar liggen.
Zie nu dat de futures alweer ruim een punt hoger staan het blijft oppassen met shorts. De daling van afgelopen vrijdag is volledig teniet gedaan mede door de lage volumes zetten ze de beurs waar ze hem willen hebben.

Geloof mij dat iemand een beurs naar zijn hand kan zetten is een brood aap verhaal zelfde als dat een MM jouw stop zou halen,en als je een trend wil zien zet ik de grafiek ook op 240 min behalve de rode candle is het volgens mij een opgaande markt,maar zoals gezegd ik zit er kort in ook omdat een bericht en je staat flink in het verlies

Ik gloof ook niets van het naar je hand zetten van de markt.

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
19 aug 2014 08:45 #2329 door Fred

Bakstenen schreef :

Fred schreef : Goodday.

Mogge allemaal, Fred kreeg de mail weer terug je box zit zeker vol

Ik zal even kijken Bakstenen.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
19 aug 2014 08:43 #2328 door Bakstenen

Knakenpoetser schreef :

Linkerbaan schreef : maar ik ga nog niet met pensioen..... :whistle:

di 19 aug 2014, 01:00

101 jaar en nog niet met pensioen
EAST HANOVER -
Een Amerikaanse man die net 101 jaar geworden, houdt niet van achter de geraniums zitten. Maar liefst vier dagen per week werkt Herman Goldman uit East Hanover nog in de lampenfabriek waar hij al 73 jaar in dienst is.
Als je 65 jaar of ouder dan krijg je meest een jaar contract ,en in de USA doen ze niet zo moeilijk met ontslag

Goldman werkt al sinds 1941 bij Capitol Lighting. De enige periode dat hij afwezig was, was tijdens de Tweede Wereldoorlog.

Tja waarom niet. Als je het daar naar je zin hebt.
Ontslaan wordt ook kostbaar als je de kantonrechtersformule erop loslaat :-)

• Bakstenen
19 aug 2014 08:41 #2327 door Bakstenen

Fred schreef : Goodday.

Mogge allemaal, Fred kreeg de mail weer terug je box zit zeker vol

• Bakstenen
19 aug 2014 08:40 #2326 door Bakstenen

Partimetrader schreef : Wat je schrijft kan kloppen, maar ik zie ook lagere toppen en lagere bodems. Op basis daarvan zou je menen dat de kracht er uit is en dat weer eerdaags weer kunnen gaan toppen. Maar je je hebt ook gelijk dat op diverse forums de meningen flink uit elkaar liggen.
Zie nu dat de futures alweer ruim een punt hoger staan het blijft oppassen met shorts. De daling van afgelopen vrijdag is volledig teniet gedaan mede door de lage volumes zetten ze de beurs waar ze hem willen hebben.

Geloof mij dat iemand een beurs naar zijn hand kan zetten is een brood aap verhaal zelfde als dat een MM jouw stop zou halen,en als je een trend wil zien zet ik de grafiek ook op 240 min behalve de rode candle is het volgens mij een opgaande markt,maar zoals gezegd ik zit er kort in ook omdat een bericht en je staat flink in het verlies
Bijlagen:

• Bakstenen
19 aug 2014 08:39 #2325 door Fred
Goodday.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.692 seconden