Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

19 aug 2014 08:37 #2324 door ArnoB
Goedemorgen, we gaan wederom een zeer positieve opening tegemoet.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
19 aug 2014 08:13 #2323 door Knakenpoetser

Linkerbaan schreef : maar ik ga nog niet met pensioen..... :whistle:

di 19 aug 2014, 01:00

101 jaar en nog niet met pensioen
EAST HANOVER -
Een Amerikaanse man die net 101 jaar geworden, houdt niet van achter de geraniums zitten. Maar liefst vier dagen per week werkt Herman Goldman uit East Hanover nog in de lampenfabriek waar hij al 73 jaar in dienst is.

Goldman werkt al sinds 1941 bij Capitol Lighting. De enige periode dat hij afwezig was, was tijdens de Tweede Wereldoorlog.

Tja waarom niet. Als je het daar naar je zin hebt.
Ontslaan wordt ook kostbaar als je de kantonrechtersformule erop loslaat :-)

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
19 aug 2014 08:10 #2322 door Linkerbaan
maar ik ga nog niet met pensioen..... :whistle:

di 19 aug 2014, 01:00

101 jaar en nog niet met pensioen
EAST HANOVER -
Een Amerikaanse man die net 101 jaar geworden, houdt niet van achter de geraniums zitten. Maar liefst vier dagen per week werkt Herman Goldman uit East Hanover nog in de lampenfabriek waar hij al 73 jaar in dienst is.

Goldman werkt al sinds 1941 bij Capitol Lighting. De enige periode dat hij afwezig was, was tijdens de Tweede Wereldoorlog.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
19 aug 2014 08:02 #2321 door Linkerbaan

Knakenpoetser schreef :

Linkerbaan schreef :

Knakenpoetser schreef :

Linkerbaan schreef : goedemorgen early birds

Morguh LB :-)

wintersportvakantie al geboekt?

Nee, wij gaan niet op wintersport. Wel rond de Kerst al een week Trier geboekt :-)

juist, lekker wegwezen met kerst

• Linkerbaan
19 aug 2014 08:01 #2320 door Knakenpoetser

Linkerbaan schreef :

Knakenpoetser schreef :

Nee, wij gaan niet op wintersport. Wel rond de Kerst al een week Trier geboekt :-)

• Knakenpoetser
19 aug 2014 07:58 #2319 door Linkerbaan
hmmm daar is die 401,5 zone dus al bijna?

• Linkerbaan
19 aug 2014 07:58 #2318 door Linkerbaan

Knakenpoetser schreef :

• Linkerbaan
19 aug 2014 07:55 #2317 door Knakenpoetser

• Knakenpoetser
19 aug 2014 07:55 #2316 door Knakenpoetser
Voorlopig ziet alles er weer zonnig uit op de beurs. Spanningen in de wereld zijn wat afgenomen. Macro's zien er goed uit. We kunnen verder up richting 410 volgende week en voor de SP500 naar de 2000+.

• Knakenpoetser
19 aug 2014 07:54 #2315 door Linkerbaan
goedemorgen early birds

• Linkerbaan
19 aug 2014 07:49 #2314 door Knakenpoetser
Hele goede morgen :-)

• Knakenpoetser
19 aug 2014 06:56 #2313 door Partimetrader
Wat je schrijft kan kloppen, maar ik zie ook lagere toppen en lagere bodems. Op basis daarvan zou je menen dat de kracht er uit is en dat weer eerdaags weer kunnen gaan toppen. Maar je je hebt ook gelijk dat op diverse forums de meningen flink uit elkaar liggen.
Zie nu dat de futures alweer ruim een punt hoger staan het blijft oppassen met shorts. De daling van afgelopen vrijdag is volledig teniet gedaan mede door de lage volumes zetten ze de beurs waar ze hem willen hebben.

• Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
19 aug 2014 01:44 #2312 door Fred

Bakstenen schreef :

Fred schreef :

Bakstenen schreef :

Partimetrader schreef : Dank je wel LB voor je duidelijke analyse. Ik zit short met niet al te grote positie. Mede omdat zoals weer blijk dat op ze basis van gesprekken zonder uitkomst al weer deze stijging teweeg brengen. Op basis van de economie stijgen of dalen beurzen lijkt wel niet meer. Alleen op basis van hoop en vrees? Het grote plaatje lijkt ook te toppen althans zoals ik er naar kijk. Een saaiwaarts weekje behoort zeker tot de mogelijkheden mede wat je aangeeft Yellen en Dragi. Deze hebben de macht om de beurs daar hen te brengen waar ze willen. Dat laatste maakt het er niet eenvoudiger op. Dat hebben we eerder gezien. Blind long op basis van Dragi durf ik ook niet echt meer. Maar ja we zullen zien waar we eind van de week staan.

Als je veel op forums kom dan wordt je gebrainwasht met alle verdoem en complot verhalen, "de euro is ten dode opgeschreven"de dollar verdwijnt"Rusland valt binnenkort Europa aan" en ga zo maar door ,dan krijg je alleen maar kreten van "ik ga 50 k short"ik ga 30 futures long"als ik even niets te doen heb lees ik die verhalen gewoon een mens moet toch ook eens lachen, maar nu over de beurs,alle nieuws zit als het goed is in de beurs, zit het er niet in dan is het een schrik reactie en een koop moment .
Zelf doe ik niets of bijna niets met de AEX omdat die weinig beweegt en dan kan je beter net als Fred opties schrijven, maar hoe ik er tegen aan kijk is zo, we hebben een paniek sell gehad op woensdag 8-8 en er stond een mooie spinning top, de volgende candle geeft dan de richting aan en dat was een groene ,hierna een inside dan een doji en een volgende bullisch candle ,de volgende is een shooting star onderin een down trend en nu een candle vandaag die met een gap opent ,de zwart lijn is de 200 MA en daar zijn we vandaag boven gesloten, ik zou niet short zijn gegaan ,heb vanavond mijn longs op de DOW gesloten en wacht rustig af ,maar ik zie alleen maar kansen omhoog

Je hebt gelijk, maar sinds gisteravond zit ik toch ook 2 fti's short.

lijk mij sterk Fed, gisteren was het zondag :lol:

Je hebt alweer gelijk ;) . Het was vrijdagavond.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
18 aug 2014 22:05 #2311 door Bakstenen
Heb nog even gekeken naar mijn uitvoeringen,ik kocht speeders 13 aug op 2,76 en verkocht op 3,09 op 14 aug kocht ik ze voor 3,27 en op 4 verkocht, vandaag andere uitoefenprijs gekocht op 2,05 en verkocht op 2,48 ,je ziet geen grote winsten ,maar is winst

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
18 aug 2014 21:58 #2310 door Bakstenen

Fred schreef :

Bakstenen schreef :

Partimetrader schreef : Dank je wel LB voor je duidelijke analyse. Ik zit short met niet al te grote positie. Mede omdat zoals weer blijk dat op ze basis van gesprekken zonder uitkomst al weer deze stijging teweeg brengen. Op basis van de economie stijgen of dalen beurzen lijkt wel niet meer. Alleen op basis van hoop en vrees? Het grote plaatje lijkt ook te toppen althans zoals ik er naar kijk. Een saaiwaarts weekje behoort zeker tot de mogelijkheden mede wat je aangeeft Yellen en Dragi. Deze hebben de macht om de beurs daar hen te brengen waar ze willen. Dat laatste maakt het er niet eenvoudiger op. Dat hebben we eerder gezien. Blind long op basis van Dragi durf ik ook niet echt meer. Maar ja we zullen zien waar we eind van de week staan.

Als je veel op forums kom dan wordt je gebrainwasht met alle verdoem en complot verhalen, "de euro is ten dode opgeschreven"de dollar verdwijnt"Rusland valt binnenkort Europa aan" en ga zo maar door ,dan krijg je alleen maar kreten van "ik ga 50 k short"ik ga 30 futures long"als ik even niets te doen heb lees ik die verhalen gewoon een mens moet toch ook eens lachen, maar nu over de beurs,alle nieuws zit als het goed is in de beurs, zit het er niet in dan is het een schrik reactie en een koop moment .
Zelf doe ik niets of bijna niets met de AEX omdat die weinig beweegt en dan kan je beter net als Fred opties schrijven, maar hoe ik er tegen aan kijk is zo, we hebben een paniek sell gehad op woensdag 8-8 en er stond een mooie spinning top, de volgende candle geeft dan de richting aan en dat was een groene ,hierna een inside dan een doji en een volgende bullisch candle ,de volgende is een shooting star onderin een down trend en nu een candle vandaag die met een gap opent ,de zwart lijn is de 200 MA en daar zijn we vandaag boven gesloten, ik zou niet short zijn gegaan ,heb vanavond mijn longs op de DOW gesloten en wacht rustig af ,maar ik zie alleen maar kansen omhoog

Je hebt gelijk, maar sinds gisteravond zit ik toch ook 2 fti's short.

lijk mij sterk Fed, gisteren was het zondag :lol:

• Bakstenen
18 aug 2014 21:56 #2309 door Bakstenen

Linkerbaan schreef : @bakstenen. je zou best gelijk kunnen hebben met die MA200 maar als ik naar geschiedenis kijk, bij welke MA ook, dan zie ik helemaal niets wat kan voorspellen of ie er blijvend of tijdelijk door is. De ene keer lijkt ie er met kracht door te gaan maar gaat gewoon weer terug erdoor andere kant op, de andere keer andersom, ik kan er geen wijs uit worden. Achteraf lijkt t heel makkelijk maar misschien doe ik iets verkeerd

zie mijn tekst bij India ,maar je heb gelijk ik weet ook niet of die er op afstuitert of doorschiet, had ik in CFD gezeten dan kan je een stop inleggen,nadeel hiervan is dat je een x aantal punten weggeeft en bij een kleine correctie lig je eruit, je zag het afgelopen vrijdag een bericht en je staat weer op nul

• Bakstenen
Tijd voor maken pagina: 0.689 seconden